Харків’янам роз’яснили, як діяти при помилках в оформленні платежу за комунальні послуги
Як діяти коли при оформленні платежу за розподіл газу зроблені помилки?
З 1 липня поточна оплата за розподіл газу здійснюється споживачами на рахунок оператора мереж – Харківської філії ТОВ "Газорозподільні мережі України". У випадку, коли при оформленні платежу були допущені помилки або неточності, сплачена сума не зарахується на особовий рахунок споживача.
Як виправити ситуацію із помилками споживачам, чий особовий рахунок розпочинається із цифр 132…
Покрокова інструкція.
Варіант 1 - Кошти помилково перераховані споживачем на рахунок іншої організації:
1. Написати заяву на повернення коштів на адресу організації, яка отримала кошти.
2. Додати до заяви: копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату, виписку із банку з IBAN рахунком споживача.
3. Передати заяву з пакетом документів до організації, на рахунок якої помилково-оплачені кошт
Варіант 2 – Кошти помилково сплатили на рахунок іншої філії ТОВ "Газорозподільні мережі України":
1. Написати заяву на пошук оплачених коштів та зарахування їх на особовий рахунок споживача Харківської філії "Газмережі".
2. Додати до заяви: копію паспорту, копію ідентифікаційного коду, квитанцію про оплату
3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів.
4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії "Газмережі" перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.
Варіант 3 – При оформленні платежу не вказані дані споживача або вказані з помилками (особовий рахунок, адреса):
1. Написати заяву на зарахування оплачених коштів, вказавши коректні дані споживача для зарахування коштів.
2. Додати копію платіжки, копію паспорту та ідентифікаційного коду.
3. Відправити заяву та пакет документів на електронну адресу центру обслуговування клієнтів або самостійно передати менеджерам найближчого центру обслуговування клієнтів.
4. Після отримання заяви, спеціалісти Харківської філії "Газмережі" перевірять інформацію, ідентифікують платіж та зарахують кошти на особовий рахунок споживача.
Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів
• Дергачівський ЦОК contactDER.kh@grmu.com.ua
• Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua
• Красноградський ЦОК contactKRA.kh@grmu.com.ua
• Куп’янський ЦОК contactKUP.kh@grmu.com.ua
• Мереф’янський ЦОК contactMER.kh@grmu.com.ua
• Чугуївський ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли:
Обстріл Харківщини на 25 жовтня: є загиблі
Учора 24 жовтня близько 16:40 окупанти обстріляли село Подоли Куп'янського району.
Внаслідок ракетного удару пошкоджений приватний будинок та автомобілі. Загинули два цивільних чоловіки 50 та 57 років, повідомляє поліція області.
Авіаційних ударів зазнали Синьківка, Іванівка, Піщане Харківської області. Артилерійських та мінометних обстрілів зазнали понад 20 населених пунктів, серед них Плетенівка, Козача Лопань, Чугунівка Харківської області.
На Куп’янському напрямку ворог вів безуспішні штурмові дії за підтримки авіації в районах Синьківки та Іванівка Харківської області. Тут Силами оборони відбито 10 атак загарбників. Також російські окупанти завдали артилерійських та мінометних обстрілів по районах населених пунктів, зокрема, Дворічна, Петропавлівка, Синьківка, Іванівка Харківської області.