У “Харківгазі” нові телефони для звернень клієнтів

Консультації клієнтів компанії за телефонами сервісів 104 не надаються

АТ “Харківгаз” відкрило нові телефонні лінії для клієнтів. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Лозівської міської ради. 

Клієнти можуть отримати консультації по: 

  • особовому рахунку,

  • оплатам за розподіл (доставку) газу,

  • вартості послуг АТ “Харківгаз”.

Для цього потрібно звернутися за наступними номерами телефонів та електронними адресами газової компанії:

  • (057) 748-49-22

  • 0676733295

  • 0675481504

  • 0970546585

  • 0676733267

  • 0675030747

  • 0675512607

  • 0675512692

  • 0987126957

Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів:

  • contact@khgas.naftogaz.com

  • contactDER@khgas.naftogaz.com

  • contactZMI@khgas.naftogaz.com

  • contactKRA@khgas.naftogaz.com

  • contactKUP@khgas.naftogaz.com

  • contactMER@khgas.naftogaz.com

  • contactCHU@khgas.naftogaz.com

Консультації клієнтів компанії за телефонами сервісів 104: (057) 766-21-04, 0670113104 та електронною адресою contack@kh.104.ua не надаються.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харківській області АТ “Харківгаз” проводить звірку показань газових лічильників. У лютому стартувало контрольне зняття показань газових лічильників у домоволодіннях. Контрольне зняття показань приладів обліку проводиться відповідно до вимог Кодексу ГРМ. Контрольне зняття показань лічильників у воєнний час  - це додаткова можливість виправити неточності на особових рахунках, розв'язати важливі питання без поїздок до центрів обслуговування “Харківгазу”.

Після контрольної фіксації даних лічильника, будь-які неточності на особовому рахунку будуть виправлені. У АТ “Харківгаз” попросили своїх клієнтів надати доступ працівникам компанії до газових лічильників, при пред‘явленні ними службового посвідчення та сприяти у проведенні звірок.

Читайте также