У “Харківгазі” нові телефони для звернень клієнтів
Консультації клієнтів компанії за телефонами сервісів 104 не надаються
АТ “Харківгаз” відкрило нові телефонні лінії для клієнтів. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Лозівської міської ради.
Клієнти можуть отримати консультації по:
особовому рахунку,
оплатам за розподіл (доставку) газу,
вартості послуг АТ “Харківгаз”.
Для цього потрібно звернутися за наступними номерами телефонів та електронними адресами газової компанії:
(057) 748-49-22
0676733295
0675481504
0970546585
0676733267
0675030747
0675512607
0675512692
0987126957
Електронні адреси центрів обслуговування клієнтів:
contact@khgas.naftogaz.com
contactDER@khgas.naftogaz.com
contactZMI@khgas.naftogaz.com
contactKRA@khgas.naftogaz.com
contactKUP@khgas.naftogaz.com
contactMER@khgas.naftogaz.com
contactCHU@khgas.naftogaz.com
Консультації клієнтів компанії за телефонами сервісів 104: (057) 766-21-04, 0670113104 та електронною адресою contack@kh.104.ua не надаються.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харківській області АТ “Харківгаз” проводить звірку показань газових лічильників. У лютому стартувало контрольне зняття показань газових лічильників у домоволодіннях. Контрольне зняття показань приладів обліку проводиться відповідно до вимог Кодексу ГРМ. Контрольне зняття показань лічильників у воєнний час - це додаткова можливість виправити неточності на особових рахунках, розв'язати важливі питання без поїздок до центрів обслуговування “Харківгазу”.
Після контрольної фіксації даних лічильника, будь-які неточності на особовому рахунку будуть виправлені. У АТ “Харківгаз” попросили своїх клієнтів надати доступ працівникам компанії до газових лічильників, при пред‘явленні ними службового посвідчення та сприяти у проведенні звірок.