Харківська обласна військова адміністрація витратить ще два мільйони на піар
У ХОВА планують випустити інформаційний бюлетень для деокупованих територій.
ХОВА хоче витратити ще понад два мільйони гривень на висвітлення своєї діяльності через друковані й онлайн-медіа. Про це Харківському антикорупційному центру стало відомо з системи публічних закупівель “Prozorro”, інформують "Коментарі. Харків".
Аукціон запланований на 25 липня. У ХАЦ зазначають, що тендерну документацію та технічне завдання на цю закупівлю ХОВА завантажила помилково.
На 25 липня запланований ще один аукціон на піар-закупівлю від ХОВА щодо виготовлення інформаційного бюлетеня “Харківщина – це Україна”.
Планується, що до кінця року буде випущено сім тиражів газети (не рідше одного разу на місяць) по 45 000 примірників (папір – газетний, чотири аркуші формату А3, повноколірний друк з обох боків) на загальну суму 690 000 грн.
Як запевняють у ХОВА, цей бюлетень друкують із метою “інформування громадян деокупованих та прифронтових територій Харківської області щодо основних процесів відновлення життєдіяльності регіону, реалізації державної інформаційної політики в Харківській області, оперативного, всебічного і об’єктивного висвітлення діяльності органів державної влади, подій місцевого, обласного, загальнодержавного та міжнародного значення, а також з метою протидії дезінформації та поширенню пропагандистських наративів щодо реального перебігу бойових дій на фронті, дискредитації української влади, командирів, бійців Збройних Сил України. Потреба інформувати через друковану продукцію виникає у зв’язку з тим, що на зазначених територіях відчувається інформаційний вакуум внаслідок нестабільного електропостачання, перебоїв в роботі мобільного зв’язку, Інтернету, телебачення й радіо”.
Як повідомляв ХАЦ, із початку повномасштабного вторгнення росії в Україну ХОВА витратила понад 12 млн грн на висвітлення своєї діяльності у ЗМІ, на рекламні, маркетингові послуги, піар, друк фотоальбомів, послуги з графічного дизайну і т. ін.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли:
Історія станції метро "Київська" у Харкові не закінчується
Минулого тижня на станції метро "Київська" у Харкові замінили літери російськомовної версії назви станції на українські. Проте більшість харків’ян були незадоволені тим, що літери замінили пластиком. У КП "Харківський метрополітен" роз’яснили, чому було прийняте таке рішення та чи будуть замінені пластикові букви на станції.
Учора ж активісти організації "Деколонізація. Україна" опублікували ще одне фото зі станції "Київська", де на одному з фігурних елементів з написом "Київ" видніються символи радянських часів.
Що знайшли на станції, та що пишуть люди у коментарях – читайте за посиланням.