В АТ “Харківгаз” розповіли, чому рахунок за газ не відповідає показанням лічильника
Показання, зафіксовані після 5 числа, постачальник газу не бере до уваги
Споживачам у Харкові та області розповіли, чому рахунок за газ не відповідає показанням лічильника і як уникнути такої ситуації. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ “Харківгаз”.
У компанії зазначили, що постачальник газу щомісяця нараховує абонентам плату за використання газу на підставі показань лічильника, які споживачі передають газорозподільній компанії. Для мешканців Харківської області це - АТ "Харківгаз".
Щоб нарахування вартості послуги були правильними, потрібно передавати показання лічильника у перші три дні місяця. У такому випадку до 5 числа споживачі зможуть впевнитися, що показання опрацьовані, а за необхідності додатково провести фотофіксацію.
У компанії наголосили, що показання, які зафіксовані після 5 числа, постачальник газу не бере до уваги. Саме через це сума рахунку може не відповідати спожитому обсягу газу.
Передати показання приладу обліку газу можна за допомогою сервісів 104.ua:
особистого кабінету — https://cutt.ly/iO9ZpbQ
мобільних додатків: iOS — https://surl.li/bcptr, Android — https://surl.li/bcptv
ботів: Viber-бот — https://chats.viber.com/7104ua, Telegram-бот — https://t.me/ua7104_bot
SMS на короткий номер 7104
В АТ “Харківгаз” звернулися до споживачів: “Не забувайте передавати показання з 1 по 5 число”.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що споживачам у Харківській області нагадали про необхідність вчасно передавати дані приладів обліку. Важливо передати показання приладів обліку, щоб отримати платіжки, розраховані на основі фактичного споживання. Інакше постачальник електроенергії нараховує плату по середньодобовим показанням.