Платна траса в Харківській області: міністр інфраструктури спростував небилицю

"Дороги "Великого будівництва" ніколи не будуть платними", - Кубраков

У харківських ЗМІ поширювалася інформація про платну трасі M-29 / M-04 / M-18, яка з'єднає Харків, Дніпро і Запоріжжя. Вказану інформацію спростував міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Ще в жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, "Укравтодор", Всесвітній банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні показали шість доріг (1500 км загальною протяжністю), які відібрали для потенційних проєктів ДПП:

- Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);

- Бориспіль - Полтава (М-03);

- Херсон - Миколаїв (М-14);

- Київ - Житомир - Рівне (М-06);

- Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19);

- Дніпро - Кривий Ріг - Миколаїв (M-04 H11).

Всі вважали, що в рамках зазначеного проєкту гроші будуть стягуватися з водіїв. Однак, за словами Кубракова, всі внески інвесторів в рамках будівництва виплачуватимуть за державний кошт.

"Ще раз нагадую, наша позиція тут незмінна: дороги "Великого будівництва" ніколи не будуть платними", - підсумував Кубраков.

Нагадаємо, до цього заступник міністра інфраструктури Анна Юрченко заявила, що постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 №1312 затверджено максимальний розмір плати за разовий проїзд по автомобільній дорозі загального користування, побудованої на умовах концесії, який становить, в залежності від категорії транспортного засобу, від 0,023 до 0,133 євро за кілометр.

Кубрак підтвердив, що така постанова дійсно існує, але до доріг, які будуть оновлюватися в рамках ДПП, воно відношення не має. Такі проєкти, про які йдеться в постанові від 23 грудня, зараз тільки обговорюються і знаходяться на етапі підготовки.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися