Платна траса в Харківській області: міністр інфраструктури спростував небилицю
"Дороги "Великого будівництва" ніколи не будуть платними", - Кубраков
У харківських ЗМІ поширювалася інформація про платну трасі M-29 / M-04 / M-18, яка з'єднає Харків, Дніпро і Запоріжжя. Вказану інформацію спростував міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Ще в жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, "Укравтодор", Всесвітній банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні показали шість доріг (1500 км загальною протяжністю), які відібрали для потенційних проєктів ДПП:
- Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
- Бориспіль - Полтава (М-03);
- Херсон - Миколаїв (М-14);
- Київ - Житомир - Рівне (М-06);
- Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19);
- Дніпро - Кривий Ріг - Миколаїв (M-04 H11).
Всі вважали, що в рамках зазначеного проєкту гроші будуть стягуватися з водіїв. Однак, за словами Кубракова, всі внески інвесторів в рамках будівництва виплачуватимуть за державний кошт.
"Ще раз нагадую, наша позиція тут незмінна: дороги "Великого будівництва" ніколи не будуть платними", - підсумував Кубраков.
Нагадаємо, до цього заступник міністра інфраструктури Анна Юрченко заявила, що постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 №1312 затверджено максимальний розмір плати за разовий проїзд по автомобільній дорозі загального користування, побудованої на умовах концесії, який становить, в залежності від категорії транспортного засобу, від 0,023 до 0,133 євро за кілометр.
Кубрак підтвердив, що така постанова дійсно існує, але до доріг, які будуть оновлюватися в рамках ДПП, воно відношення не має. Такі проєкти, про які йдеться в постанові від 23 грудня, зараз тільки обговорюються і знаходяться на етапі підготовки.