Як повернути товар, куплений зі знижкою
У п’ятницю, 25 листопада відбувся Всесвітній день розпродажів – "Чорна п’ятниця". З огляду на воєнний стан та непросту економічну ситуацію, українці намагалися зекономити та купити необхідний товар купивши товар зі знижками. Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області нагадало споживачам, які права вони мають, повідомляють "Коментарі. Харків".
На товари, куплені зі знижкою, поширюються вимоги чинного законодавства щодо гарантійного ремонту, обміну чи повернення товару. Покупці мають право обміну чи повернення товару зі знижкою протягом 14 днів. Варто пам’ятати, що повернути можна непродовольчий товар, якщо він не підходить за:
· формою,
· габаритами,
· фасоном,
· кольором,
· розміром.
Підлягає обміну товар належної якості. Якщо відповідного товару для обміну у продавця немає, споживач має отримати сплачені кошти.
Обмін можна здійснити тільки при наявності розрахункового документа.
Однак не всі придбані товари можна повернути. Не підлягають поверненню:
· продовольчі товари,
· лікарські препарати,
· предмети санітарії та гігієни
· фотоплівка,
· парфумерія,
· косметика,
· пухові вироби (ковдри, подушки),
· деякі дитячі іграшки,
· зубні щітки,
· прилади для гоління,
· тканини,
· білизна,
· друковані видання,
· деякі види будівельних матеріалів,
· товари для немовлят,
· інструменти для манікюру,
· ювелірні вироби.
Це далеко не повний перелік товарів, які поверненню не підлягають. Також продавець може відмовитися приймати товар, якщо:
· не збережено його товарний вигляд,
· втрачені пломби та ярлики,
· минули 14 днів з моменту покупки або закінчився гарантійний термін.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що Держпродспоживслужба в Харківській області отримала інформаційне повідомлення стосовно небезпечної свинини.