Як змінили проєкт будівництва третьої лінії Харківського метрополітену

Рішення підтримують партнери - Європейський банк реконструкції та розвитку і Європейський інвестиційний банк

Харківський міський голова Ігор Терехов розповів про плани будівництва третьої лінії Харківського метрополітену. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

За словами очільника міста, будівництво третьої лінії Харківського метрополітену продовжуватиметься - фінансові установи повністю підтримують цей проєкт.

“Кредит є - метро побудуємо, а щодо закупівлі рухомого складу - теж йдемо за планом”, - зазначив Ігор Терехов.

Харківський міський голова підкреслив, що єдина зміна, яку внесли до проєкту, - це будівництво електродепо “Олексіївське” безпосередньо під землею. За словами очільника Харкова, таке рішення підтримують і партнери - Європейський банк реконструкції та розвитку і Європейський інвестиційний банк.

У Харківській міській раді нагадали, що проєкт розвитку Харківського метрополітену передбачає будівництво електродепо, двох станцій метро в бік аеропорту та придбання 85 одиниць рухомого складу. На його реалізацію залучені кредитні кошти у сумі 320 млн євро.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що комунальне підприємство “Харківський метрополітен” підтримує встановлення відповідальності за несанкціоноване проникнення на об’єкти транспорту.

Народні депутати 2 травня підтримали відповідний законопроєкт у першому читанні.  Законопроєкт передбачає встановлення відповідальності за несанкціоноване проникнення на об’єкти транспорту, які належать до критичної інфраструктури, зокрема й у метрополітен. 

Що передбачає законодавча ініціатива - читайте за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися