На Харківщині сьогодні стартує реєстрація на грошову допомогу: умови

Зареєструватися на грошову допомогу можуть деякі категорії громадян

З 14 по 18 серпня у м. Зміїв проводитимуть реєстрацію на грошову допомогу. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Зміївської міської ради. 

Зареєструватися на грошову допомогу можна за адресою: вул. Гагаріна, 22 (понеділок - п'ятниця з 10:00 до 17:00). Грошову допомогу можуть отримати внутрішньо переміщені особи та постраждалі від воєнних дій. Допомогу надаватиме УВКБ ООН у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. Допомога становитиме 2220 грн на особу на місяць, протягом 3 місяців.

Реєструватимуть громадян, які:

1) раніше не отримували грошові виплати у розмірі 6660 грн від міжнародних організацій та мають дохід менше ніж 5400 грн на одного члена родини

2) належать до наступних категорій:

  • люди, які проживають у м. Зміїв та постраждалі від воєнних дій, 

  • ВПО, які перемістилися після 24.02.2022,

  • особи, які через повномасштабне вторгнення були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання. 

Крім вказаних умов, також при реєстрації будуть враховувати наступні критерії вразливості:

  • родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (від 55 років);

  • родина, яку очолює одна самотня/кілька самотніх осіб похилого віку (від 55 років) або особа похилого віку з однією чи кількома дітьми віком до 18 років;

  • сім'я з однією або кількома особами з особливими потребами - інвалідність, хронічні захворювання та іншими;

  • прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (це потрібно підтвердити документально).

При реєстрації на грошову допомогу, потрібно надати наступну інформацію: 

  • податковий номер;

  • національний паспорт або інші документи, що посвідчують особу;

  • довідка ВПО (за наявності);

  • банківська картка головного заявника;

  • свідоцтво про народження дітей (за необхідністю);

  • документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю); посвідчення/медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання.

У міській раді наголосили, що для реєстрації обов'язкова присутність усіх членів сім'ї. Якщо у родині є маломобільні особи, які не можуть бути присутніми при реєстрації, допускається оформлення за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, де на Харківщині цього тижня видаватимуть ліки.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися