Що відбувається з оплатою комунальних послуг у Харкові
Харків'ян попросили сплачувати комунальні послуги та погашати борги
У КП “Харківводоканал” розповіли про ситуацію з обслуговуванням споживачів та рівнем оплати комунальних послуг. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
На компідприємстві розповіли, що працівники своєчасно проводять ремонтні, відновлювальні та профілактичні роботи на об'єктах водопостачання та водовідведення, а також належним чином готують їх до осінньо-зимового періоду.
Заступник генерального директора - директор департаменту збуту КП “Харківводоканал” Тарас Грущак повідомив, що добросовісних платників комунальних послуг налічується близько третини від усіх абонентів підприємства. За його словами, зараз суттєво зросли в ціні енергоносії, ремонтні та паливно-мастильні матеріали, а тарифи на водопостачання та водовідведення з початку війни залишаються незмінними. “Тому ми дуже розраховуємо на підтримку харків'ян та збільшення оплат за послуги, що дозволить підприємству і надалі працювати без збоїв”, - наголосив представник підприємства.
Він також нагадав, що для розв'язання питань, пов'язаних із перерахунками для харків'ян, які були у тимчасовій евакуації та повертаються до міста, потрібно звертатися до сервісних центрів обслуговування споживачів.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що жителям Харківської області потрібно передати показання лічильників з 1 по 5 вересня для коректного нарахування обсягів спожитого газу.
Передавати показання лічильника потрібно навіть, якщо споживачі тимчасово не проживають у помешканні та не користуються газом. Щоб поінформувати компанію про обсяги споживання газу потрібно просто продублювати попередні цифри.