У ЦНАП Харкова розповіли про особливості роботи в жовтні

У Харкові працює ЦНАП та 11 його територіальних підрозділів

У Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова розповіли про результати роботи в жовтні. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

У жовтні, в ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділах:

  • громадяни отримали 75298 послуг,

  • безпосередньо адміністраторами ЦНАП надано 27655 консультацій,

  • опрацьовано 2320 електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер Telegram та електронну пошту ЦНАП,

  • оператори Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надали 14456 консультацій з питань отримання адмінпослуг послуг.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що ще в одному ЦНАП м.Харкова відновлено оформлення паспорта громадянина України та паспорта для виїзду за кордон. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.

“Вже зараз доступні вільні місця до Центрального відділу ЦНАП (Гімназійна набережна, 26), реєстрація до електронної черги  здійснюється за посиланням”, - повідомили у міській раді. Жителям Харкова нагадали, що подати документи можливо у наступних центрах:

  • ЦНАП м. Харкова (Гімназійна набережна, 26),

  • Регіональний центр послуг (пр.Тракторобудівників, 144),

  • ЦНАП Шевченківського району (пр. Науки, 17а),

  • ЦНАП Немишлянського району (пр. Петра Григоренка, 17),

  • ЦНАП Київського району (вул. Чернишевська, 55),

  • ЦНАП Холодногірського району (вул. Благовіщенська, 34),

  • ЦНАП Індустріального району (пр. Архітектора Альошина, 11),

  • ЦНАП Новобаварського району (вул. Полтавський шлях, 11).

“Продовжуємо працювати над відновленням надання адмінпослуг та їх розширенням”, - наголосили у ЦНАП Харкова.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися