У ЦНАП Харкова розповіли про особливості роботи в жовтні
У Харкові працює ЦНАП та 11 його територіальних підрозділів
У Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова розповіли про результати роботи в жовтні. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
У жовтні, в ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділах:
громадяни отримали 75298 послуг,
безпосередньо адміністраторами ЦНАП надано 27655 консультацій,
опрацьовано 2320 електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер Telegram та електронну пошту ЦНАП,
оператори Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надали 14456 консультацій з питань отримання адмінпослуг послуг.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що ще в одному ЦНАП м.Харкова відновлено оформлення паспорта громадянина України та паспорта для виїзду за кордон. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
“Вже зараз доступні вільні місця до Центрального відділу ЦНАП (Гімназійна набережна, 26), реєстрація до електронної черги здійснюється за посиланням”, - повідомили у міській раді. Жителям Харкова нагадали, що подати документи можливо у наступних центрах:
ЦНАП м. Харкова (Гімназійна набережна, 26),
Регіональний центр послуг (пр.Тракторобудівників, 144),
ЦНАП Шевченківського району (пр. Науки, 17а),
ЦНАП Немишлянського району (пр. Петра Григоренка, 17),
ЦНАП Київського району (вул. Чернишевська, 55),
ЦНАП Холодногірського району (вул. Благовіщенська, 34),
ЦНАП Індустріального району (пр. Архітектора Альошина, 11),
ЦНАП Новобаварського району (вул. Полтавський шлях, 11).
“Продовжуємо працювати над відновленням надання адмінпослуг та їх розширенням”, - наголосили у ЦНАП Харкова.