У “Харківводоканалі” звернулися до харків'ян: подробиці

Потрібно передавати показання лічильника не тільки холодного, а й гарячого водопостачання

У КП “Харківводоканал” звернулися до споживачів та розповіли про важливість своєчасної передачі показань лічильників води, повідомляють "Коментарі. Харків".

Компідприємство рекомендує абонентам своєчасно передавати показання приладів обліку води для проведення коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення.

У Департаменті збуту КП “Харківводоканал” пояснили, що потрібно вчасно передавати показання приладів обліку не тільки холодного, але і гарячого водопостачання. “Показання приладів обліку холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання та водовідведення, а показання гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води”, - уточнили в компідприємстві. 

У “Харківводоканалі” повідомили, що створили умови для того, щоб споживачі отримали можливість передавати показання приладів обліку води максимально зручним для себе способом.

Передати інформацію про спожиту воду можна, скориставшись: 

  • особистим кабінетом на офіційному сайті підприємства, в тому числі й без реєстрації,

  • цілодобовим телефоном для прийому показань водомірів: 057 707-58-51.

  • сall-центром підприємства: 057 707-57-57  (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п'ятницю, окрім суботи та неділі),

  • чат-ботом у мобільному додатку Telegram,

  • спеціальним номером Viber: 050 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень).

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, як жителям Харкова та області правильно передати показання лічильника газу.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися