У харківському депо похвалилися охолоджуючими автономними тролейбусами з Луцька (Фото)
У харківському депо похвалилися охолоджуючими автономними тролейбусами з Луцька (Фото)
До Харкова доставили два нових тролейбуси, українського виробництва - перших з обіцяних 57-ми. Про це повідомляє кореспондент "Коментарів".
"До технічного завдання підійшли з урахуванням побажань пасажирів, водіїв і громадських організацій", - заявляє директор КП "Тролейбусне депо №2" (який прийняв транспорт) Дмитро Липовий.
Нові тролейбуси - з низькою підлогою, обладнані майданчиком для людей з інвалідністю, які пересуваються на візках.
Посередині салону встановлений кондиціонер, як кажуть, посиленої потужності, ще один - в кабіні водія.
Також всередині встановлені камери відеоспостереження, відеореєстратор і великі дзеркала.
Усередині салону вбудовані 4 USB-порта, за допомогою яких можна заряджати гаджети.
Від обіцяного в мерії Wi-Fi вирішили відмовитися, так як в місті добре розвинене покриття 3G.
А щоб не псувати зовнішній вигляд, в новому транспорті не буде і реклами, пообіцяв Дмитро Липовий (запам'ятаємо і нагадаємо в випадок чого про це - авт.).
У депо кажуть: рух нового транспорту регулюється електронною системою. Крім того, луцькі тролейбуси (виготовлені ПАТ "Автомобільна компанія "Богдан Моторс") з автономним ходом, тому в разі необхідності можуть опустити "роги" і рухатися як автобус.
За словами директора "Богдан Моторс" Дмитра Писаного, таку сучасну розробку на сьогоднішній день застосовують в декількох містах України: Кременчуці, Сумах та Харкові.
За обіцянки директора депо, нові "рогаті" почнуть курсувати вже з наступного тижня. Маршрути будуть різні, але орієнтуються, в основному, на Салтівку.
Згідно з контрактом, до Харкова всього повинні поставити 57 тролейбусів, в найближчі дні очікуються ще 2, в серпні - близько 30, а до кінця осені - всі інші, каже заступник міського голови Харкова з питань інфраструктури Євген Водовозов.
"Сума загального контракту - 11, 5 мільйонів євро, вартість одного тролейбуса - близько 202 тисяч євро. Контракт уклали на 12 років, під 5-6% на рік. Гроші будуть виплачуватися з наступного року, після поставки всього транспорту, з міського бюджету", - розповіла Водовозов.
За рахунок цієї закупівлі парк депо №2 оновлять на 70-80%, але старі тролейбуси керівництво списувати не планує.
"Ми не збираємося викидати старі тролейбуси на звалище. Ми будемо їх ремонтувати, що має піти тільки в "плюс", - заявив Водовозов.
Фото: comments.ua