Харків'яни майже добу просиділи в аеропорту Батумі - чому відомий перевізник затримує рейси
Пасажирів погодували тільки один раз і відмовлялися надати готель, а потім закрили в несправному літаку на годину
У грузинському Батумі з 21:00 вечора 21 липня перебували українські туристи, які намагалися потрапити до Харкова. Їх рейс SkyUp переносили кілька разів. Офіційної інформації перевізник пасажирам не надавали, а про перенесення рейсу вони дізнавалися з онлайн-табло Харківського аеропорту. Про умови, в яких перевізник тримав своїх пасажирів у Грузії в очікуванні літака, харків'яни розповідали у своїх соціальних мережах і повідомляли в харківських пабліках.
Спочатку в зазначений час пасажирів рейсу Батумі-Харків запросили на посадку, до них вийшли представники аеропорту до стійок для посадки, але через деякий час пішли, не давши жодних пояснень. Деякі пасажири напівжартома розповіли, що бачили, як вийшла стюардеса і повернулася з двома пляшками вина.
Люди в повному нерозумінні почали перевіряти онлайн-табло Харкова і побачили, що там значиться повідомлення про затримку рейсу на годину.
Близько 23:30 представники компанії надали пасажирам продуктовий набір у складі невеликого гамбургера, картоплі-фрі й 0,5 води. Спеціальної їжі для дітей або людей з особливими харчовими потребами не запропонували.
Ще через півтори години з пасажирами поспілкувалася представник компанії та пояснила, що літак не вилетів через несправність, яку усунути найближчим часом неможливо, через що з Києва відправили найновіший у компанії літак. Саме на ньому пасажири вилетять з Батумі не пізніше 6 ранку.
Спочатку компанія відмовилася розміщувати пасажирів у готелі, хоча час очікування цього вже того вимагало. Аргументували це тим, що в найближчих готелях місць не вистачить, а в інші довго добиратися і можна не встигнути до часу відльоту. Втім, близько 4 ранку пасажири знову перевірили табло Харківського аеропорту, побачили час прибуття о 12:10 (летіти з Батумі близько двох з половиною годин) і зрозуміли, що о 6 ранку вони точно ще вилітати не будуть і зажадали розміщення в готелі. Авіакомпанія погодилася, люди пробули там близько 3 годин, після чого їх знову відправили на реєстрацію.
Цього разу пасажири навіть пройшли на посадку і сіли в літак, правда, не новий з Києва, а той самий, який напередодні мав серйозну несправність. За словами пасажирів, у літака деформовано крило. Близько години люди просиділи в літаку, поки його перевіряли, після чого їх знову повернули в аеропорт.
У результаті літак все ж вилетів із Батумі о 14:41 за київським часом після 17 з половиною годин затримки.
Пасажири розповіли також, що напередодні їх літак відображався на трекері в польоті за розкладом, хоча вони нікуди не полетіли.
Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали про те, що на харківському вокзалі потяги київського напрямку відправлялися і прибували із затримкою через складні погодні умови.