Харківська обласна військова адміністрація витратить ще два мільйони на піар
У ХОВА планують випустити інформаційний бюлетень для деокупованих територій.
ХОВА хоче
витратити ще понад два мільйони гривень на висвітлення своєї діяльності через
друковані й онлайн-медіа. Про це Харківському антикорупційному центру стало
відомо з системи публічних закупівель “Prozorro”, інформують "Коментарі. Харків".
Аукціон
запланований на 25 липня. У ХАЦ зазначають, що тендерну документацію та
технічне завдання на цю закупівлю ХОВА завантажила помилково.
На 25 липня
запланований ще один аукціон на піар-закупівлю від ХОВА щодо виготовлення
інформаційного бюлетеня “Харківщина – це Україна”.
Планується, що до
кінця року буде випущено сім тиражів газети (не рідше одного разу на місяць) по
45 000 примірників (папір – газетний, чотири аркуші формату А3, повноколірний
друк з обох боків) на загальну суму 690 000 грн.
Як запевняють у
ХОВА, цей бюлетень друкують із метою “інформування громадян деокупованих та
прифронтових територій Харківської області щодо основних процесів відновлення
життєдіяльності регіону, реалізації державної інформаційної політики в
Харківській області, оперативного, всебічного і об’єктивного висвітлення
діяльності органів державної влади, подій місцевого, обласного,
загальнодержавного та міжнародного значення, а також з метою протидії
дезінформації та поширенню пропагандистських наративів щодо реального перебігу
бойових дій на фронті, дискредитації української влади, командирів, бійців
Збройних Сил України. Потреба інформувати через друковану продукцію виникає у
зв’язку з тим, що на зазначених територіях відчувається інформаційний вакуум
внаслідок нестабільного
електропостачання, перебоїв в роботі мобільного зв’язку, Інтернету, телебачення
й радіо”.
Як повідомляв
ХАЦ, із початку повномасштабного вторгнення росії в Україну ХОВА витратила
понад 12 млн грн на висвітлення своєї
діяльності у ЗМІ, на рекламні, маркетингові послуги, піар, друк фотоальбомів,
послуги з графічного дизайну і т. ін.
Раніше
"Коментарі. Харків" повідомляли:
Історія станції метро "Київська" у Харкові не закінчується
Минулого тижня на станції метро "Київська" у
Харкові замінили літери російськомовної версії назви станції на українські.
Проте більшість харків’ян були незадоволені тим, що літери замінили пластиком.
У КП "Харківський метрополітен" роз’яснили, чому було прийняте таке
рішення та чи будуть замінені пластикові букви на станції.
Учора ж
активісти організації "Деколонізація. Україна" опублікували ще одне
фото зі станції "Київська", де на одному з фігурних елементів з
написом "Київ" видніються
символи радянських часів.
Що знайшли на
станції, та що пишуть люди у коментарях – читайте за посиланням.