Харків побудує для Африки "повітряне таксі": відомі деталі

Африканська рада в Україні наразі купує у Харкові соняшникову олію та майонез, але хоче придбати також літаки

У Харкові проходить промислова виставка-форум Kharkiv PROM Days, на якій промислові підприємства Харківщини презентують свої досягнення та продукцію. Захід відбувається на базі Арт-заводу "Механіка" та має лозунг "Виробництво, продукція, проєкт". На форумі присутні багато закордонних підприємців та представників громад на влади інших країн, які або вже співпрацюють з харківськими підприємствами, або планують налагодити співпрацю найближчим часом. Про майбутні контракти розповідають у прес-службі заходу.

Так представники "Африканської ради в Україні" дуже зацікавленні у придбанні невеличких літаків, які виробляє Харківський авіаційний завод.
"Маленькі літаки нас дуже цікавлять, це так звані "авіатаксі", - заявив віце-президент ГО "Африканська рада в Україні", та розповів, що наразі до Африки експортують соняшникову олію та майонез.

Йдеться про літаки ХАЗ-30, які початково розроблені для навчання пілотів. Зараз завод виробляє їх в одиничних екземплярах. У ньому можуть розміститися лише 2 людини та 20 кг вантажу, для якого є спеціально сконструйоване багажне відділення. За словами представника заводу, досвіду використання цих літаків у якості "авіатаксі" ще не було, але така можливість є.

Наразі Харківський авіазавод має найбільшу заборгованість на Харківщині із заробітної плати - приблизно 250 млн гривень. Завод вже кілька років чекає на замовлення літаків для військових. За словами керівників асоціації "Укравіапром", державний "Укроборонпром" не зробив нічого для того аби допомогти заводу, а лише зупинив випуск літаків. За словами президента асоціації Віктора Попова, ще 7 років тому літаки випускалися регулярно.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали, про те, що три харківських заводи заборгували своїм працівникам 310 млн гривень. Серед них - Харківський авіаційний завод, Електроважмаш та Підшипниковий завод.



Харьковчанин

28 березня 2021, 09:57

Не плохо, почему бы и нет. Суть в том, что к примеру, киевляне вторые в мире после итальянцев по производству и экспорту легких самолётов в этом сегменте. Экспортируют и в Европу и в ту же Австралию. На рынке спрос на легкомоторные самолеты. В Харькове же ждут с моря погоды и подачки от государства. Это вопросы не к государству, а к менеджменту компании. Бездарные дармоеды.

Дед Миха

27 березня 2021, 19:01

И для папуасов тоже!. Африка,Малайзия,Ангола?!?

Сергей

27 березня 2021, 18:51

Для себя лучше бы построили

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися