Ігор Терехов: Харків супроводжуватиме кожного інвестора
Інвестиційний
форум "Kharkiv: Restart", присвячений відновленню міста Харкова, пройшов 19
вересня в Києві. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на
інформацію Харківської міської ради.
У заході взяли
участь заступник керівника Офісу Президента України Олексій Кулеба,
віцепрем'єр-міністр України - міністр з питань реінтеграції тимчасово
окупованих територій України Ірина Верещук, народний депутат, голова наглядової
ради Урядового офісу із залучення та підтримки інвестицій "UkraineInvest" Давид
Арахамія, голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики
Данило Гетманцев, народні депутати, представники державних агенцій, міжнародних
інвесторів, промислових підприємств тощо.
Як зазначив Ігор
Терехов, тільки місто, яке має чіткий план дій щодо повоєнного відновлення,
буде привабливим для інвесторів і зможе розвиватися.
"Я впевнений, що
місто Харків є і буде таким містом. Сьогодні всі міста борються між собою за
інвесторів, і місто, яке створить для них сприятливі умови, отримає інвестиції.
Ми - відкриті, ми - прозорі, і я та моя команда працюватимемо над тим, щоб
залучати інвестиції. Ми супроводжуватимемо кожного інвестора, надаватимемо всі
можливі умови в наших індустріальних парках, виділятимемо земельні ділянки,
підключатимемо до міських комунікацій. Ми готові до цієї роботи", - підкреслив
мер Харкова.
Раніше
"Коментарі. Харків" повідомляли:
Що у Харкові буде з безкоштовним проїздом – думка експертів
У травні цього
року міський голова Харкова Ігор Терехов сказав, що проїзд у громадському
транспорті міста буде безкоштовним до тих пір, поки є можливості місцевого
бюджету. У вересні в місті спостерігалася вже четверта хвиля повернень
харків’ян, плюс у місті у зв’язку з бойовими діями на Харківщині зросла
кількість переселенців. Чи доречно і чи можливо зараз
"тримати" проїзд у громадському транспорті безкоштовним – журналіст
"Коментарів. Харків" спитала у експертів-політологів.
Політолог Антон Авксентьєв зазначає, що місцевий бюджет
Харкова наразі є профіцитним, тобто доходи значно перевищують видатки.
Антон Авксентьєв
вважає, що оскільки зараз кошти в бюджеті є, то підстав відміняти безкоштовний
проїзд немає. Що може вплинути на скасування безоплатного проїзду в
громадському транспорті – читайте за посиланням.