У Харкові автобусним перевізникам нема чим платити зарплати - усе через "пільговиків"

В автобусах кількість пільгових пасажирів відносно платних за останній рік збільшилася у 3 рази

Всього у транспортній схемі Харкова передбачено 153 маршрути, з них на сьогодні працює лише 100. Про це повідомляє KharkivTimes з посиланням на засідання постійної комісії Харківської міськради з питань транспорту та зв'язку.

Директор департаменту інфраструктури Сергій Дульфан розповів, що на міських маршрутах має працювати 830 автобусів, проте виходить на маршрути лише 539.

В умовах карантину об'єми перевезень скоротилися вдвічі, відповідно скоротилися і доходи підприємств.

"На сьогодні вже нема чим платити зарплату, у підприємства борг 800 тисяч гривень, його перекрити вже немає чим. Якщо паливо подорожчає ще на гривню - просто не зможу витягнути. Зробити ремонт чи купити нові автобуси - це взагалі нереально за ті гроші, які ми заробляємо", - жаліється один з перевізників.

За словами перевізників, однією з серйозних проблем є те, що у місті немає водіїв, оскільки багато людей виїжджають за кордон на заробітки.

Ще одна гостра причина скрутної ситуації - збільшення серед пасажирів пільгового контингенту. Зараз їхня кількість складає 40% від усього пасажиропотоку. На думку власників транспортних компаній, це пов'язано зі зменшенням кількості людей, які щоденно їздять на роботу і додому. Також на кількість пасажирів впливає "карантинна" вимога обмежувати заповненість салону сидячими місцями.

Перевізники розповідають, що із введенням е-тікетів на електротранспорт, пільговики отримали 50 безкоштовних поїздок, які вони економлять, а натомість їздять на автобусах, де кількість поїздок не враховується.

Цю проблему могли б вирішити валідатори. За словами перевізників, вони зверталися до влади з проханням видати валідатори на автобуси. Проте директор департаменту інфраструктури Сергій Дульфан стверджує, що перевізники самі відмовилися від встановлення валідаторів, адже умовою було те, що вони враховуватимуть не лише пільговиків, але й платних пасажирів.

Без валідаторів неможливо врахувати кількість пільговиків, які скористалися безоплатним проїздом, тому неможливо отримати і компенсацію у держави. Раніше цю проблему вирішували через статистику, яка розраховувала коефіцієнт відношення платних пасажирів до пільговиків. Але останні 6-7 років, такі дані перестали надавати.

"Ми зайшли в глухий кут. Самостійно перевізники цю проблему вирішити не зможуть", - заявив один з представників транспортних компаній.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали, що харків'яни подали петицію про запровадження нового тролейбусного маршруту. Місцеві пропонують відправити тролейбус від Салтівки до центру міста.



Харьковчанин

11 квітня 2021, 10:20

пао, в театрах тоже средняя ЗП 16 500 грн. ток не знаю ни одного с зп выше 8 000

Харьковчанин

11 квітня 2021, 10:19

Владимир, не твое собачье дело кто куда и соклько ездит. Сам за рулем пизди по телефону меньше, не катаяся на красный свет, выучи когда включать поворотники, что такое уступить доргу, когда и кому. А еще фары включай, ой, бля, пить, куриить тоже низя за рулем

Харьковчанин

11 квітня 2021, 10:18

Валерий, для начала покажи видео как ты талоны за проезд выдаешь и как пдд соблюдаешь? за день ты столько штрафов насобираешь что год запралатой отбивать будешь

Харьковчанин

11 квітня 2021, 10:15

Может эти таптобусники начнут дававть билеты для начала и соблюдать ПДД, а потом права качать?

Кот

8 квітня 2021, 19:43

То есть сперва мы хрен ложим на пассажиров зависая на остановках по 10- 20 минут увеличивая маршрут из 20-25 минут на 40-60 минут ( а чё им будет подождут куда им спешить они же не по делам едут, а зашли в экскурсионный автобус ), не реагируем на систематические жалобы пассажиров ( когда сами сидим в управлении транспортом чего же на себя любимых жалобу принимать ) на хамскую манеру езды, убитые в хлам скотовозки, несуществующие графики ( реально можно по 40 минут, а то и больше ждать ) , задирание цен на проезд и вдруг ( на самом деле давно снижается поток пассажиров, уже не первый год об этом говорят ) когда им пассажиры помахали рукой чтоб они сами так ездили на своих автобусах они теперь стоят и с удивленной моськой бормочет "а нас то за что" . Нет уж ребята хлебайте сами полной мордой свои же испражнения по названием городские автобусы.

Галина

8 квітня 2021, 17:23

При чем здесь льготники.? Установите валидаторы в транспорте и будете знать количество перевезенных пассажиров. Мало ли чего не хотят водители. Тогда нельзя будет скрыть выручку.

Кеш

8 квітня 2021, 14:50

Кеш,

Кеш

8 квітня 2021, 14:44

Уберите от водил наличку установите карточный проезд и сразу все станет ясно - где дыра !!

пао

8 квітня 2021, 07:50

Владимир, когда ты доживёшь до пенсии -если доживёшь- и тебе дадут минималку в 40 долл - на лекарства минимум половина, на еду (что бы тупо не сдохнуть от голода) ещё половина - так я посмотрю как ты запоёшь- тем более что помимо пенсов есть 26 льготных категорий и АТО и УБД и дворники и чиновники и дети ичернобыльцо-афганцы с зарплатой от 15000 грн и пенсией от 8000 грн так что ты приипался до пенсов с минималкой

Владимир

7 квітня 2021, 13:51

утром и вечером еще встречаются пассажиры которые платят. Днем же 90% пассажиров это льготники , пособисты от мала до велика , девицы с айфонами, хорошо одетые парни с корочками. Бабушки лихо перескакивают с одной маршрутки на другую . Возят баллоны воды с одного района на другой. Видел льготника с троллейбуса выходит мусорные ящики перебрал и в следующий , проезд то на халяву. Негра видел с удостоверением на бесплатный проезд. Негры уже к нам едят , чтоб кататься бесплатно. Надо как-то остановить этот аттракцион невиданной щедрости. Контролеры не интересуются льготниками , ничего у них не проверяют им достаточно услышать "Ты что не видишь что я пенсионер". Всегда хотелось получить ответ на вопрос ; зачем столько халявщиков , для чего их столько наплодили.

Валерий

7 квітня 2021, 05:16

Обсыкатель ЗЕбилов, ты урод попробуй сам отработать по 15-17 часов и пойти домой без зарплаты

Обсыкатель ЗЕбилов

6 квітня 2021, 13:36

Классика ))) вливания гавна долбоёбам в уши ))) Тупорылыетперевозчики хотели себе как лучше )) а получилось как всегда ))) Пусть теперь сосут хуй )) Или пиздуют в поляндию батрачить )))

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися