Коронавірус: волонтерська «гаряча лінія» запрацювала в Харківській області
Всі оператори, які відповідають на дзвінки, пройшли навчання
У четвер, 2 квітня, на Харківщині запрацювала волонтерська "гаряча лінія" з питань COVID-19. Про це повідомляє прес-служба Харківської обласної державної адміністрації, передають "Коментарі. Харків".
Повідомляється, що волонтери відповідатимуть на будь-які питання щодо симптомів захворювання, алгоритму дій, епідситуації в області тощо.
Всі оператори, які відповідають на дзвінки, пройшли відповідне навчання.
"Гаряча лінія" має охопити два напрями - інформування населення і надання допомоги тим, хто її потребує. Зокрема, допомогти літнім людям придбати їжу та побутові речі та доставити їх додому.
На даний час кол-центр працює з 9:00 до 18:00, але в найближчих планах – перехід на роботу в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень. Зараз працює п’ять операторів. Якщо кількість звернень збільшиться, обіцяють збільшити і кількість волонтерів.
Задати свої питання можна за номером: 0-800-31-80-31.
Фото: istockphoto
Раніше "Коментарі. Харків" писали, що станом на вечір, 2 квітня, на Харківщині зареєстрували 15 підозр на коронавірус. При цьому один з хворих помер. Дев'ять людей перебувають в обласній інфекційній лікарні, п'ять - на самоізоляції. Наразі є також один підтверджений випадок захворювання. Хворий харків’янин перебуває на самоізоляції.