На що найбільше скаржаться харків’яни: топ-5 проблем

Диспетчерська служба «1562» у Харкові приймає усі заявки та скарги містян

У Харкові порівняно з 2022 роком стало менше звернень, повідомлень та скарг. Про це повідомили у Диспетчерській службі міста "1562" у відповідь на журналістський запит "Коментарів. Харків".

На початку війни та протягом усього важкого 2022 року до служби надійшло 769 600 повідомлень (з 01.01.2022 року по 31.12.2022 року).

Топ-5 питань, з якими  мешканці міста Харкова звертались до Диспетчерської служби "1562" у 2022 році:

- електропостачання – 137 367 повідомлень;

- централізованого опалення – 122 431 повідомлень;

- холодного водопостачання – 97 063 повідомлень;

- гарячого водопостачання – 75 982 повідомлень;

- експлуатації та ремонту житлового фонду – 59 246 повідомлень.

Звичайно, що через бойові дії, обстріли та блекаут, проблеми з наданням комунальних послуг турбували містян, які не так скаржилися, як повідомляли про аварійні ситуації, а також питали, коли буде світло, вода та інше.

За період з 01.01.2023 року по 30.09.2023 року до Диспетчерської служби "1562" надійшло вже майже вдвічі менше повідомлень – 399 544. Проблеми виявилися тими ж.

Топ-5 питань, з якими  мешканці міста Харкова звертались до Диспетчерської служби "1562" у 2023 році:

- електропостачання – 80 666 повідомлень;

- холодного водопостачання – 59 947 повідомлень;

- гарячого водопостачання – 55 709 повідомлень;

- централізованого опалення – 38 362 повідомлень;

- експлуатації та ремонту житлового фонду – 29 856 повідомлень.

Варто зазначити, що з початком опалювального сезону в місті та виходячи з досвіду минулого року, коли були відключення світла, – звернень в осінньо-зимовий період побільшає.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися