Диспетчерська служба «1562» у Харкові приймає усі заявки та скарги містян
У Харкові
порівняно з 2022 роком стало менше звернень, повідомлень та скарг. Про це
повідомили у Диспетчерській службі міста "1562" у відповідь на журналістський
запит "Коментарів. Харків".
На початку війни
та протягом усього важкого 2022 року до служби надійшло 769 600 повідомлень (з 01.01.2022
року по 31.12.2022 року).
Топ-5 питань, з якими мешканці міста Харкова звертались до
Диспетчерської служби "1562" у 2022 році:
- електропостачання
– 137 367 повідомлень;
- централізованого
опалення – 122 431 повідомлень;
- холодного
водопостачання – 97 063 повідомлень;
- гарячого
водопостачання – 75 982 повідомлень;
- експлуатації та
ремонту житлового фонду – 59 246 повідомлень.
Звичайно, що
через бойові дії, обстріли та блекаут, проблеми з наданням комунальних послуг
турбували містян, які не так скаржилися, як повідомляли про аварійні ситуації,
а також питали, коли буде світло, вода та інше.
За період з 01.01.2023 року по 30.09.2023 року до
Диспетчерської служби "1562" надійшло вже майже вдвічі менше повідомлень – 399 544. Проблеми виявилися тими ж.
Топ-5 питань, з якими мешканці міста Харкова звертались до
Диспетчерської служби "1562" у 2023 році:
- електропостачання
– 80 666 повідомлень;
- холодного
водопостачання – 59 947 повідомлень;
- гарячого
водопостачання – 55 709 повідомлень;
- централізованого
опалення – 38 362 повідомлень;
- експлуатації та
ремонту житлового фонду – 29 856 повідомлень.
Варто зазначити,
що з початком опалювального сезону в місті та виходячи з досвіду минулого року,
коли були відключення світла, – звернень в осінньо-зимовий період побільшає.