У Харкові відбулися зміни у наданні паспортних послуг: подробиці

З 27 листопада починає роботу Відділ оформлення документів №4 у місті Харків

У межах програми з оптимізації процесів надання послуг та розподілу державних ресурсів, у Головному управлінні ДМС у місті Харків ліквідовано Київський територіальний підрозділ. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Головного управління ДМС у Харківській області.

З 27 листопада надання адміністративних послуг з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон буде здійснюватися підрозділом Головного управління - Відділом оформлення документів №4, який знаходиться у колишньому приміщенні Київського відділа Міграційної служби у місті Харків.

Телефон для довідок: +38 (066) 809-31-04.

Запис можливий через сервіс "Електронна черга".

У відділі працює пільгова поточна черга доступна для наступних категорій громадян: люди з інвалідністю, військовослужбовці, вагітні жінки, жінки з малолітніми дітьми (до 14-ти років) і люди похилого віку (пенсійний вік) приймаються без запису в електронну чергу. Час прийому: пн-пт 11:00-12:00.

Графік прийому громадян:

Пн-чт: 9:00 - 17:00

Пт: 9:00 - 15:45

Обідня перерва: 13:00 - 13:45

Під час повітряних тривог і за відсутністю електропостачання надання адмінпослуг зупиняється.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли:

Куди звертатися харків’янам, якщо зникло світло (корисні контакти)

Власністю АТ "Харківобленерго" є кабельні і повітряні електромережі, які ідуть лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині обслуговує управитель – комунальне чи інше підприємство, а також ОСББ.

Проводка в квартирі чи приватному домоволодінні – відповідальність власника житла, а вуличне освітлення – сфера компетенції місцевих комунальників. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ "Харківобленерго".

Таким чином, якщо немає світла тільки у вашій оселі, і автомати/запобіжники в порядку, вам потрібно звернутися до приватного електрика або спеціалізованої організації, які знайдуть причину знеструмлення та вирішать проблему.

У разі відсутності електрики на сходовій клітці або у вашому багатоквартирному будинку, телефонуйте до комунальних служб або зверніться до голови ОСББ. Якщо без електроенергії одразу кілька будинків, тоді повідомити про це або дізнатися причину знеструмлення ви можете в АТ "Харківобленерго". Для цього є декілька способів – дивіться за посиланням.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися