У Харкові відбулися зміни у наданні паспортних послуг: подробиці
З 27 листопада починає роботу Відділ оформлення документів №4 у місті Харків
У межах програми
з оптимізації процесів надання послуг та розподілу державних ресурсів, у
Головному управлінні ДМС у місті Харків ліквідовано Київський територіальний
підрозділ. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Головного
управління ДМС у Харківській області.
З 27 листопада
надання адміністративних послуг з оформлення паспорта громадянина України у
формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон буде
здійснюватися підрозділом Головного управління - Відділом оформлення документів
№4, який знаходиться у колишньому приміщенні Київського відділа Міграційної
служби у місті Харків.
Телефон для
довідок: +38 (066) 809-31-04.
Запис можливий через
сервіс "Електронна черга".
У відділі працює
пільгова поточна черга доступна для наступних категорій громадян: люди з
інвалідністю, військовослужбовці, вагітні жінки, жінки з малолітніми дітьми (до
14-ти років) і люди похилого віку (пенсійний вік) приймаються без запису в
електронну чергу. Час прийому: пн-пт 11:00-12:00.
Графік прийому
громадян:
Пн-чт: 9:00 -
17:00
Пт: 9:00 - 15:45
Обідня перерва:
13:00 - 13:45
Під час
повітряних тривог і за відсутністю електропостачання надання адмінпослуг
зупиняється.
Раніше
"Коментарі. Харків" повідомляли:
Куди звертатися харків’янам, якщо зникло світло (корисні контакти)
Власністю АТ
"Харківобленерго" є кабельні і повітряні електромережі, які ідуть
лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині обслуговує управитель
– комунальне чи інше підприємство, а також ОСББ.
Проводка в
квартирі чи приватному домоволодінні – відповідальність власника житла, а
вуличне освітлення – сфера компетенції місцевих комунальників. Про це
повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ
"Харківобленерго".
Таким чином, якщо
немає світла тільки у вашій оселі, і автомати/запобіжники в порядку, вам
потрібно звернутися до приватного електрика або спеціалізованої організації,
які знайдуть причину знеструмлення та вирішать проблему.
У разі
відсутності електрики на сходовій клітці або у вашому багатоквартирному
будинку, телефонуйте до комунальних служб або зверніться до голови ОСББ. Якщо
без електроенергії одразу кілька будинків, тоді повідомити про це або дізнатися
причину знеструмлення ви можете в АТ "Харківобленерго". Для цього є
декілька способів – дивіться за посиланням.