Чат-бот Харківської диспетчерської служби тепер розповідає про ситуацію з опаленням
Мешканці зможуть відіслати запит про підключення до централізованої системи теплопостачання
Харківський Telegram-бот міської диспетчерської служби став володіти новою функцією - інформування про опалення. Про це повідомляє пресслужба Харківської міської ради.
"Перед початком опалювального сезону функціонал чат-бота" Kharkiv1562 "(https://t.me/Kharkiv1562Bot) було розширено, і тепер харків'яни можуть отримати за запитом дати підключення до централізованої системи теплопостачання за своїми адресами", - йдеться в повідомленні пресслужби.
Ця функція для месенджера Telegram з'явилася для того, щоб удосконалити інформаційний сервіс у сфері надання житлово-комунальних послуг. "Kharkiv1562Bot" об'єднав бази даних про планові та аварійні відключення послуг КП "Харківводоканал", КП "Харківські теплові мережі" і КСП "Харківміськліфт".