Чат-бот Харківської диспетчерської служби тепер розповідає про ситуацію з опаленням

Мешканці зможуть відіслати запит про підключення до централізованої системи теплопостачання

Харківський Telegram-бот міської диспетчерської служби став володіти новою функцією - інформування про опалення. Про це повідомляє пресслужба Харківської міської ради.

"Перед початком опалювального сезону функціонал чат-бота" Kharkiv1562 "(https://t.me/Kharkiv1562Bot) було розширено, і тепер харків'яни можуть отримати за запитом дати підключення до централізованої системи теплопостачання за своїми адресами", - йдеться в повідомленні пресслужби.

Ця функція для месенджера Telegram з'явилася для того, щоб удосконалити інформаційний сервіс у сфері надання житлово-комунальних послуг. "Kharkiv1562Bot" об'єднав бази даних про планові та аварійні відключення послуг КП "Харківводоканал", КП "Харківські теплові мережі" і КСП "Харківміськліфт".

Як повідомляли "Харків. Коментарі" раніше, в Харкові опалювальний сезон мав розпочатися вчасно, тобто 15 жовтня. Відповідне розпорядження підписав секретар Харківської міської ради Олександр Новак. Опалювальний сезон 2020-2021 рр. почнеться в Харкові післязавтра в четвер, тобто вчасно - 15 жовтня. За підписаним документом, тепло почнуть подавати в лікарні, установи освіти, інші об'єкти соціально-культурної сфери, а також в житлові будинки.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися