У КП "Харківводоканал" нагадали, що з 1 травня за кожен день прострочення по оплаті комунальних послуг буде нараховуватися пеня
Харків'яни повинні КП "Харківводоканал" понад 655 млн грн. Про це повідомили в пресцентрі Харківської міськради.
На підприємстві відзначили, що з 1 травня за кожен день прострочення по оплаті комунальних послуг буде нараховуватися пеня в розмірі 0,01% від суми боргу. Нарахування пені у зв'язку із заборгованістю абонентів - ініціатива не підприємства, а вимога ст. 26 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", яке набрало чинності з 1 травня 2020 року.
Також у "Харківводоканал" нагадали, що розрахунковим періодом для оплати є календарний місяць. Оплата здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом. Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показників лічильника або норм споживання на підставі квитанції. При виникненні будь-яких питань з оплати, для проведення звірки та уточнення даних за станом оплати абоненти можуть звернутися в абонентські відділи підприємства. Там же можна зробити та плату за спожиті послуги.
Для зручності споживачів на "Харківводоканал" зробили електронні сервіси, які дозволяють абонентам оплачувати послуги водопостачання та водовідведення за допомогою QR-кодів. На лицьовій стороні квитанцій розміщений QR-код, який прив'язаний до особового рахунку абонента. Абонент, маючи на руках квитанцію та смартфон, в режимі онлайн може подивитися заборгованість по своєму особистому рахунку та здійснити оплату послуг підприємства через сервіси, які пропонують банки.
Нагадаємо, в Харкові військова частина 3017 закупила соняшникову олію за завищеними цінами.