У Харкові закінчилися люди, які можуть будувати літаки, - директор ХАЗ

Харківський авіазавод під зав'язку набитий проблемами

На Харківському авіазаводі немає людей, які могли б відновити виробництво. Відповідну заяву зробив директор підприємства Олександр Кривоконь в інтерв'ю на телеканалі Simon.

За словами директора, зараз на підприємстві офіційно є 1580 осіб, а при цьому працюють всього близько 100. В середньому людям вже по 60 років. При цьому, коли директор скликав загальні збори, на нього прийшло 250 осіб. Тому зараз керівництво намагається розібратися, скільки людей на заводі дійсно працюють.

Кривоконь додав, що навіть якщо у підприємства з'являться замовлення, запустити виробництво літаків буде неможливо. Проблема ще й у тому, що літаки, які будували на заводі, а це АН-74 та АН-140 від 50 до 70% складаються з деталей російського виробництва. Для імпортозаміщення потрібно вкласти дуже багато коштів.


Контекст:

• У Харкові 16 квітня звільнили генерального директора державного авіаційного виробничого підприємства Сергія Задорожного. Вже 17 квітня на його місце прийшов 56-річний Олександр Кривоконь. Чоловік з 2017 по 2018 роки керував державним підприємством "Антонов".

• У Харкові державне авіаційне виробниче підприємство (авіазавод) почав виплачувати борги по зарплатах. Працівникам виплатили 9 мільйонів гривень (податки включно) за квітень-травень 2020 року і розрахувалася за роботи з виробництва запчастин для літаків (у тому числі за замовлення від "Мотор Cіч").

• авіазавод в стані банкрутства перейшов до складу "Укроборонпрому" за рішенням уряду в червні 2015 року. Всього ХДАВП був повинен 3,2 мільярда гривень кредиту і 52 мільйони по зарплатах.





Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися