Збитки метро Харкова за півроку склали понад 126 млн гривень

Про суму збитків підприємства за перше півріччя розповіли антикорупціонери

Збитки метро Харкова за півроку склали понад 126 млн гривень, що викликало обурення в мережі. Звичайно ж, це не 200 млн гривень збитків, яких зазнав метрополітен під час локдауну і фактичної зупинки роботи, але все ж теж дуже і дуже пристойна сума. Як передає видання "Коментарі", про це повідомили в Харківському антикорупційному центрі.

Антикорупціонери розповіли, з чим пов'язана затяжна економічна криза, яка виникла в харківському метро. Для того, щоб розібратися в причинах, потрібно скористатися звичайною арифметикою, яка показує, що Харківський метрополітен закуповував ті ж послуги і товари, що і їхні колеги в Києві і Дніпрі, але тільки за цінами в два, а то і в три рази вище.

Цікаво, що до 2009 року Харківський метрополітен обходився своїми силами, коли потрібно було здійснити прибирання на території метрополітену або ремонт рухомого складу. Ремонт того ж ескалатора цілком під силу було виконати працівникам метро. Але потім було вирішено звертатися до інших компаній.

У Харківському антикорупційному центрі вважають, що керівництво метрополітену істотно занизило доходи від реклами. Державна аудиторська служба вже після проведеного аналізу встановила, що тут без махінацій не обійшлося. Ще одна причина величезних збитків - фінанси від дії єдиного електронного квитка (E-ticket) йдуть в казну сторонній фірмі-інвестору "Фінансова компанія "Платіжний центр".

Читайте також на порталі "Коментарі" - Google в своїх картах перейменував одну зі станцій метро в Харкові. Причини таких змін невідомі, але нововведення можна бачити на сайті сервісу GoogleMaps вже кілька днів.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися