Харків'янам розповіли, що робити з непотрібними картками E-ticket
E-ticket можна здати у вестибюлях на станціях метрополітену, а також водіям громадського транспорту
До власників "Карти харків'янина" звернулися із проханням не викидати непотрібні електронні квитки E-ticket, а здавати їх на перероблення. Про це повідомили у пресслужбі міської ради на Facebook.
За словами директора КП "Харківпас" Юрія Чекарєва, E-ticket можна здати у вестибюлях на станціях метрополітену, а також водіям громадського транспорту – тролейбусів та трамваєм.
Він також додав, що громадяни, які мають право на пільговий проїзд, матимуть можливість скористатися ним за допомогою Карти харків'янина, проте після того, як її буде активовано - E-ticket заблокують.
"Коли харків'янин, який має право на пільгу, отримує картку, то працювати як проїзний квиток вона почне з початку наступного місяця. Це зроблено для того, щоб людина встигла витратити гроші, які вона мала на E-ticket, або, у разі, якщо це не вдалося перенести їх на Карту харків'янина", - додав Чекарєв.
Нагадаємо, що в рамках проєкту "Карта харків'янина" відкрито гарячу лінію, по якій усі охочі можуть дізнатися, на якому етапі знаходиться пластиковий документ. Питання про терміни готовності картки є найактуальнішим серед мешканців міста. Процедура дуже проста. Спочатку оператору необхідно зафіксувати вашу заявку, після чого створюється запит до системи. Потім харків'янину надається відповідь щодо статусу картки шляхом зворотного дзвінка.
Раніше "Коментарі" також писали, що у міській раді Харкові попереджають про шахраїв. Зловмисники діють під брендом "Карти харків'янина", представляючись робочою групою проєкту, та пропонують мешканцям міста отримати картку у прискорений термін.