ЦНАПи у Харкові відновлюють надання послуг: які сервіси працюють

У вересні ЦНАПи відновили надання понад 20 послуг

У Харкові Центрі надання адміністративних послуг та його 11 територіальних підрозділах продовжують розширювати перелік послуг, які можуть отримати клієнти. За перший місяць осені додали до списку актуальних сервісів 22 послуги. Про це інформують "Коментарі. Харків" з посиланням на повідомлення Харківської міської ради. 

У Центрі повідомили, що за минулий місяць громадяни отримали всього 26,8 тис. послуг, адміністратори надали 21 тис. консультацій, а оператори кол-центру - 12,3 тис. “Також було опрацьовано 940 електронних звернень громадян, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер Telegram та електронну пошту”, - повідомили у Харківській міській раді. 

Станом на 18 вересня, клієнти можуть отримати 157 послуг. Детальніше зі списком актуальних сервісів, доступних у ЦНАПі та територіальних підрозділах можна за посиланням.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові у Центрі надання адміністративних послуг приймають заявки на послугу “пошкоджене майно”. Адміністратори Центрів надання адміністративних послуг допомагають в оформленні заявки на відшкодування пошкодженого майна. Щоб скористатися послугою, потрібно зробити наступне: 

- зібрати та підготувати інформацію про майно, його пошкодження чи знищення; 

- мати в наявності та взяти з собою документ, що посвідчує особу та ідентифікаційний код;

- звернутися до підрозділу Центру надання адміністративних послуг.

У Харківській міській раді повідомили, що станом на 26 вересня ЦНАПи отримали понад 2000 заявок на послугу “пошкоджене майно”. 

Подати заявку на відшкодування втраченого через бойові дії майна можна через застосунок “Дія”. Для цього потрібно авторизуватися у застосунку “Дія”; натиснути “Послуги”, обрати “Пошкоджене майно”; заповнити форму та вказати необхідні дані.



Джерело: https://t.me/citykharkivua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися