Скільки послуг надав ЦНАП у Харкові в жовтні

У жовтні у ЦНАП м. Харкова ввели дві нові послуги для містян

У ЦНАП Харкова розповіли про результати роботи у жовтні. Серед головних змін - збільшення кількості послуг. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Центру надання адміністративних послуг м.Харкова. 

Так, у жовтні в ЦНАП та його 11 територіальних підрозділах:

  • ввели надання двох послуг, важливих для містян - “Грошова допомога від UNHCR Ukraine - Aгентство ООН у справах біженців в Україн” та “Прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення ВПО”

  • надали громадянами 28211 послуг

  • надали 21584 консультацій безпосередньо адміністраторами ЦНАП 

  • опрацювали 1035 електронних заявок, які були отримані через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП

  • надали 22788 консультацій з питань отримання різноманітних послуг операторами Call-центру.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова з 14 жовтня приймають заявки на отримання грошової допомоги від Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН).

Заявку на допомогу можуть подати жителі Харкова та області – внутрішньо переміщені особи, які постраждали внаслідок воєнних дій, а також ті, хто повернувся до свого постійного місця проживання (зокрема, із-за кордону) та належить до таких категорій:

- родина, яка має лише одного з батьків з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);

- родина, яку очолює одна/кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією чи кількома дітьми віком до 18 років;

- родина з однією або кількома особами з особливими потребами (інвалідність, хронічні захворювання тощо);

- прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися