У жовтні у ЦНАП м. Харкова ввели дві нові послуги для містян
У ЦНАП Харкова розповіли про результати роботи у жовтні. Серед головних змін - збільшення кількості послуг. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Центру надання адміністративних послуг м.Харкова.
Так, у жовтні в ЦНАП та його 11 територіальних підрозділах:
ввели надання двох послуг, важливих для містян - “Грошова допомога від UNHCR Ukraine - Aгентство ООН у справах біженців в Україн” та “Прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення ВПО”
надали громадянами 28211 послуг
надали 21584 консультацій безпосередньо адміністраторами ЦНАП
опрацювали 1035 електронних заявок, які були отримані через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП
надали 22788 консультацій з питань отримання різноманітних послуг операторами Call-центру.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова з 14 жовтня приймають заявки на отримання грошової допомоги від Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН).
Заявку на допомогу можуть подати жителі Харкова та області – внутрішньо переміщені особи, які постраждали внаслідок воєнних дій, а також ті, хто повернувся до свого постійного місця проживання (зокрема, із-за кордону) та належить до таких категорій:
- родина, яка має лише одного з батьків з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);
- родина, яку очолює одна/кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією чи кількома дітьми віком до 18 років;
- родина з однією або кількома особами з особливими потребами (інвалідність, хронічні захворювання тощо);
- прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).