Куди звертатися харків'янам при виникненні у будинках проблем з ліфтами чи електромережами

Щоденно електромонтери “Харківміськліфт” виконують технічне обслуговування внутрішньобудинкових електромереж понад 7,9 тис. будинків

Спеціалісти КСП “Харківміськліфт” за минулий тиждень опрацювали понад 800 звернень громадян. 218 заявок стосувалися роботи ліфтів та 594 заявки –  внутрішньобудинкових електромереж. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

На підприємстві розповіли, що станом на 12 січня завдяки щоденній роботі фахівців у житлових будинках міста відновили роботу 6 572 ліфтів. Також комунальники продовжують працювати над запуском ліфтів, які довгий час знаходилися у простої. Зокрема, після проведення ремонтно-відновлювальних робіт протягом тижня фахівці запустили 6 ліфтів. 

Також щоденно електромонтери проводять технічне обслуговування внутрішньобудинкових електромереж понад 7,9 тис. будинків. Так, комунальники здійснюють огляд та профілактичний ремонт електроустаткування, замінюють обладнання, що вийшло з ладу тощо. 

У 2022 році спеціалісти підприємства відновили освітлення підвальних приміщень та укриттів, а також за 71 адресою налагодили роботу внутрішньобудинкових електромереж, які було пошкоджено внаслідок бойових дій.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що в Індустріальному районі Харкова вже впорядкували всі комунікації у будинках, які постраждали від обстрілів і де зараз проживають харків'яни. Бригади дільниці Індустріального району управління з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем комплексу “Харківводовідведення” КП “Харківводоканал” щодня виконують понад 30 заявок харків'ян та впорядковують комунікації. За словами начальника районної дільниці Сергія Шеховцова, проведення комплексних робіт нещодавно закінчили у будинках на пр. Героїв Харкова, вул. Великій Кільцевій та вул. Біблика.




Джерело: https://t.me/citykharkivua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися