Харків'янам нагадали про способи передачі показання лічильників води
У додатку можна отримати інформацію про стан особового рахунку
На КП “Харківводоканал” нагадали споживачам, що працює чат-бот у мобільному додатку Telegram. Він дозволяє отримати інформацію про стан особового рахунку та передати показання приладів обліку холодної та гарячої води. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію комунального підприємства.
Щоб почати роботу в пошуковому рядку Telegram потрібно ввести назву підприємства, клікнувши на нього, абонент потрапляє безпосередньо в месенджер.
Детальна інструкція по роботі в мобільному додатку Telegram розміщена на офіційному сайті підприємства в розділі “лічильники”.
Також передати показання приладів обліку холодної води можна скориставшись особистим кабінетом абонента на офіційному сайті підприємства, за допомогою:
спеціального номера Viber (050) 355-12-12 (зараз даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень),
цілодобового телефону для прийому показань водомірів: (057) 707-58-51,
сall-центру підприємства.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові перевірили якість води з резервних джерел нецентралізованого водопостачання, якими користуються містяни у випадку тривалої відсутності електропостачання. Спеціалісти організували щомісячний контроль води з цих джерел на мікробіологічні, органолептичні та фізико-хімічні показники. У першому кварталі 2023 року відібрано та досліджено 36 проб питної води.
Відхилення від норми щодо мікробіологічних досліджень свідчать про потенційну небезпеку наявності у воді збудників інфекційних захворювань.