В одному з підприємств Харкова заговорили про стан працівників

Головне завдання роботодавця - зберегти своїх підлеглих у нормальному психологічному стані

Працівники КП “Харківські теплові мережі” відвідали черговий психологічний тренінг  з питань переживання екстремальних ситуацій та запобігання професійному вигорянню. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію КП “Харківські теплові мережі”. 

Розмову з працівниками компідприємства проводили представники Українського центру  психологічної допомоги. Співробітники теплових мереж ділилися власним досвідом переживання складних ситуацій, та відверто зізнавалися, які якості в них посилила війна. Майже всі учасники тренінгу  першою  назвали "відповідальність". Саме ця якість, на думку психолога Світлани Лєбєдєвої, з одного боку допомогла врятувати Харків, а з іншого – може стати причиною професійного вигорання.

Працівники КП “Харківські теплові мережі”, як і інші представники комунальних підприємств Харкова, понад рік працюють на знос для того, щоб  підтримувати життя в місті. Свій стан слюсарі, інженери та охоронці під час тренінгу малювали на папері кольоровими фломастерами.

Але попри оптимізм деяких працівників, на думку психологів, головне завдання роботодавця -  зберегти своїх підлеглих у нормальному психологічному стані, щоб і люди були здорові, і справа не страждала. Тож треба не проґавити перші ознаки професійного вигорання, коли співробітник починає потопати в роботі, а результат все гірший. На першій стадії втоми вистачить 2-3 дні відпочинку на природі. Але якщо людина догоріла до 4-ї, з абсолютною апатією і до життя, і до роботи, за статистикою,  для відновлення їй вже потрібно півтора року реабілітації.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що жителі Харкова та області можуть скористатися спеціальним сервісом для пошуку роботи




Джерело: https://t.me/teploseti/4677
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися