В одному з підприємств Харкова заговорили про стан працівників
Головне завдання роботодавця - зберегти своїх підлеглих у нормальному психологічному стані
Працівники КП “Харківські теплові мережі” відвідали черговий психологічний тренінг з питань переживання екстремальних ситуацій та запобігання професійному вигорянню. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію КП “Харківські теплові мережі”.
Розмову з працівниками компідприємства проводили представники Українського центру психологічної допомоги. Співробітники теплових мереж ділилися власним досвідом переживання складних ситуацій, та відверто зізнавалися, які якості в них посилила війна. Майже всі учасники тренінгу першою назвали "відповідальність". Саме ця якість, на думку психолога Світлани Лєбєдєвої, з одного боку допомогла врятувати Харків, а з іншого – може стати причиною професійного вигорання.
Працівники КП “Харківські теплові мережі”, як і інші представники комунальних підприємств Харкова, понад рік працюють на знос для того, щоб підтримувати життя в місті. Свій стан слюсарі, інженери та охоронці під час тренінгу малювали на папері кольоровими фломастерами.
Але попри оптимізм деяких працівників, на думку психологів, головне завдання роботодавця - зберегти своїх підлеглих у нормальному психологічному стані, щоб і люди були здорові, і справа не страждала. Тож треба не проґавити перші ознаки професійного вигорання, коли співробітник починає потопати в роботі, а результат все гірший. На першій стадії втоми вистачить 2-3 дні відпочинку на природі. Але якщо людина догоріла до 4-ї, з абсолютною апатією і до життя, і до роботи, за статистикою, для відновлення їй вже потрібно півтора року реабілітації.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що жителі Харкова та області можуть скористатися спеціальним сервісом для пошуку роботи.