Жителям Харкова та області нагадали про аварійні та планові відключення світла

Споживачі можуть обрати способи оповіщення про планові та аварійні відключення електроенергії

Побутові споживачі можуть отримувати повідомлення про планові або аварійні відключення електроенергії  у зручний для них спосіб. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ “Харківобленерго”. 

Налаштувати повідомлення можна на сайті компанії. Для цього потрібно на головній сторінці сайту знайти банер “Налаштування повідомлень про відключення” (знаходиться зліва) та перейти за посиланням.

Потім необхідно внести інформацію у всі поля: ввести 12-значний номер особового рахунку, обрати спосіб оповіщення, зазначити номер телефону та/або електронну адресу і підписатися.

Для перевірки споживачам буде надіслано код підтвердження.

Споживачі можуть обрати наступні способи оповіщення про планові та аварійні відключення електроенергії:

  • особистий кабінет АТ “Харківобленерго”,

  • Telegram,

  • мобільний додаток “Харенерго”,

  • Viber,

  • електронна пошта.

Залежно від вибору способу оповіщення споживачі повинні бути підписані на бот компанії (Viber або Telegram), зареєстровані в особистому кабінеті, мати мобільний додаток з прив'язаним особовим рахунком або мати діючу електронну пошту.

Окрім того, жителі Харкова можуть дізнатися про планові та аварійні відключення світла через чат-бот Kharkiv1562. Щоб автоматично отримувати оповіщення від "Харківобленерго", потрібно додати в чат-бот свою адресу. Більш детальні інструкції щодо підключення до електронних сервісів – тут.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харківській області виникають проблеми зі світлом. Детальніше про це читайте за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися