Харків'янам розповіли про особливості отримання грошової допомоги на дитину

Заяву та документи на оформлення допомоги при народженні дитини можна направити поштою

Батьки, у яких народилася дитина під час тимчасового перебування за кордоном, можуть дистанційно подати документи на призначення допомоги. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.

Щоб отримати грошову допомогу, потрібно: 

  • відкрити рахунок у банку для соціальних виплат; 

  • заповнити заяву про призначення допомоги при народженні дитини:

  • додати до заяви документи, видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку, що засвідчують народження дитини. Потрібно оформити копії нотаріально засвідчених документів, що підтверджують народження дитини, з перекладом на українську мову; 

  • надіслати поштою заяву та документи, що підтверджують народження дитини, до органу соціального захисту населення за своїм зареєстрованим (задекларованим) місцем проживання (перебування) в Україні. 

“Термін звернення по допомогу становить 12 місяців після народження дитини. Станом на 1 серпня 2023 року в Основ’янському районі було призначено допомогу при народженні дитини 16 громадянам, які народили дитину за кордоном”, - повідомили у міській раді. 

Жителям Харкова нагадали, що більш детальну інформацію мешканці Основ’янського району можуть отримати за тел.: (057) 725 31 91; (057) 725 31 93. Письмово звернутися до управління можна за адресою: м. Харків, пр. Гагаріна, 7, 61001, e-mail: [email protected].

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, де та коли у Харківській області можна зареєструватися на грошову допомогу




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися