У “Харківводоканалі” звернулися до харків'ян: подробиці
Споживачам розповіли, як передавати показання лічильників води
КП “Харківводоканал” повідомило, що підприємство створило умови для того, щоб споживачі отримали можливість передавати показання приладів обліку води максимально зручним для себе способом. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію підприємства.
Передати показання приладів обліку води можна наступними способами, через:
1. Особистий кабінет на офіційному сайті підприємства.
2. Спеціальний номер Viber: 050 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень).
3. Цілодобовий телефон для прийому показань водомірів: 057 707-58-51.
4. Call-центр підприємства: 057 707-57-57 (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п'ятницю, окрім суботи та неділі)
5. Чат-бот у мобільному додатку Telegram.
На підприємстві уточнили, що для початку роботи в пошуковому рядку Telegram необхідно ввести назву підприємства, клікнувши на нього, абонент потрапляє безпосередньо в месенджер.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що станом на 28 вересня фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області спільно з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування провели комісійні перевірки водопостачання та водовідведення. Спеціалісти виявили порушення на: всіх 116 (100%) об’єктах централізованого водопостачання, 409 (94,5%) об’єктах децентралізованого водопостачання, 5 об’єктах водовідведення (62,5%).
У Держпродспоживслужбі пояснили, що посилили контроль за дотриманням вимог санітарного законодавства на об’єктах систем водопостачання та водовідведення населених пунктів.