Які проблеми харків'яни можуть розв'язати онлайн

Щоб отримати деякі послуги, потрібно мати банківський додаток та доступ до інтернету

У Харківській міській раді нагадали харків'янам, які міські послуги можна отримати онлайн, пишуть "Коментарі. Харків".

Так мешканці міста мають можливість самостійно отримати наступні затребувані послуги:

  • довідку про реєстрацію місця проживання у м. Харкові;

  • довідку про склад сімʼї (формується за умови зареєстрованого місця проживання за відповідною адресою м. Харкова).

Щоб отримати послуги, потрібно мати банківський додаток та доступ до інтернету.

“Зазначені послуги можливо сформувати на власних гаджетах через Портал електронних сервісів м. Харкова. Або скористатися робочим місцем Центру доступу до цифрових можливостей звернутися до ЦНАПу на Гімназійній набережній, 26, та до Регіонального центру послуг на пр. Тракторобудівників, 144 у робочі часи”, - повідомили у міській раді.

А за допомогою порталу 1562 харків'яни можуть:

  • швидко повідомити про хвилююче питання;

  • контролювати етапи проведення робіт;

  • оцінити якість надання послуг;

  • перевірити інформацію про планові та аварійні роботи служб міста;

  • на сторінці “Було-стало” - ознайомитись з результатами виконаних робіт.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові з 2021 року діє “Картка харків'янина” - положення про “Картку харківʼянина” затверджено рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.06.2021 № 438.

“Картка харківʼянина” - це іменна (персоніфікована) багатофункціональна електронна пластикова картка, яка є матеріальним носієм персональних даних користувача картки та підтримує додатки, повʼязані з наданням соціальної підтримки, інформаційних сервісів, оплати послуг проїзду в системі “Електронний квиток” і обліку наданих послуг.

Детальніше про переваги, які надає Картка, читайте за посиланням.



Джерело: https://t.me/citykharkivua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися