На Харківщині розпочалась реєстрація на грошову допомогу

Постраждалим будуть виплачувати 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців

За ініціативи Харківської обласної військової адміністрації та Богодухівської міської ради відбудеться реєстрація на грошову допомогу. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Богодухівської міської ради. 

Грошову допомогу надаватимуть постраждалим від воєнних дій та переселенцям Харківщини.   

З 20 листопада буде відбуватися збір даних на отримання фінансової допомоги переселенцям та постраждалим від Управління Верховного комісара у справах біженців Організації Об’єднаних Націй у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. Постраждалим будуть виплачувати 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців. 

Пункт реєстрації буде працювати за адресою: м. Богодухів, вул. Моргунова, 7 (Богодухівський ліцей №3 понеділок-п’ятниця з 10:00 до 17:00) 

Подати заявку можуть особи, які:

  • не отримували раніше допомоги від міжнародних організацій;

  • мають дохід, менший за 5400 грн на особу;

  • належать до визначених категорій та критеріїв вразливості. 

Категорії вразливості: 

  • переселенці, які перемістилися після 24.02.22;

  • особи, що не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій в таких областях, як Дніпропетровська, Полтавська, Одеська, Запорізька, Кіровоградська, Черкаська, Харківська, Чернігівська, Сумська, Херсонська, Миколаївська; 

  • люди, що через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону). 

У міській раді наголосили, що обов'язкові критерії вразливості для всіх 3-х вищезазначених категорій, що дають можливість подати заявку на допомогу: 

  • родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше); 

  • родина, яку очолює одна самотня/ кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років; 

  • родина з однією або декількома особами з особливими потребами. А саме ті, що мають: інвалідність, хронічні захворювання. Перелік не обмежується тільки цими критеріями особливих потреб; 

  • прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження). 

Щоб подати заявку на отримання грошової допомоги, потрібно надати наступні документи: 

  • податковий номер;  

  • національний паспорт або інші документи, що посвідчують особу;  

  • довідка ВПО (за наявності);  

  • банківська картка головного заявника; 

  • свідоцтво про народження дітей (за необхідністю);  

  • документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю);  

  • посвідчення/медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання.  

“Для збору даних мають бути присутні всі члени родини. Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан”, - уточнили у міській раді.    

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що в Україні скасують виплати ВПО




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися