На Харківщині розпочалась реєстрація на грошову допомогу
Постраждалим будуть виплачувати 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців
За ініціативи Харківської обласної військової адміністрації та Богодухівської міської ради відбудеться реєстрація на грошову допомогу. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Богодухівської міської ради.
Грошову допомогу надаватимуть постраждалим від воєнних дій та переселенцям Харківщини.
З 20 листопада буде відбуватися збір даних на отримання фінансової допомоги переселенцям та постраждалим від Управління Верховного комісара у справах біженців Організації Об’єднаних Націй у партнерстві з Благодійним фондом “Право на захист”. Постраждалим будуть виплачувати 3600 грн на особу на місяць протягом 3 місяців.
Пункт реєстрації буде працювати за адресою: м. Богодухів, вул. Моргунова, 7 (Богодухівський ліцей №3 понеділок-п’ятниця з 10:00 до 17:00)
Подати заявку можуть особи, які:
не отримували раніше допомоги від міжнародних організацій;
мають дохід, менший за 5400 грн на особу;
належать до визначених категорій та критеріїв вразливості.
Категорії вразливості:
переселенці, які перемістилися після 24.02.22;
особи, що не переміщувалися після 24.02.2022, але постраждали від воєнних дій в таких областях, як Дніпропетровська, Полтавська, Одеська, Запорізька, Кіровоградська, Черкаська, Харківська, Чернігівська, Сумська, Херсонська, Миколаївська;
люди, що через воєнні дії були вимушені залишити свої домівки, але повернулися до постійного місця проживання (зокрема, і з-за кордону).
У міській раді наголосили, що обов'язкові критерії вразливості для всіх 3-х вищезазначених категорій, що дають можливість подати заявку на допомогу:
родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);
родина, яку очолює одна самотня/ кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років;
родина з однією або декількома особами з особливими потребами. А саме ті, що мають: інвалідність, хронічні захворювання. Перелік не обмежується тільки цими критеріями особливих потреб;
прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).
Щоб подати заявку на отримання грошової допомоги, потрібно надати наступні документи:
податковий номер;
національний паспорт або інші документи, що посвідчують особу;
довідка ВПО (за наявності);
банківська картка головного заявника;
свідоцтво про народження дітей (за необхідністю);
документ, що посвідчує законну опіку над дитиною (за необхідністю);
посвідчення/медична довідка за наявності інвалідності або хронічного захворювання.
“Для збору даних мають бути присутні всі члени родини. Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан”, - уточнили у міській раді.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що в Україні скасують виплати ВПО.