У “Харківводоканалі” переконують, що вода в оселі містян подається належної якості
Бригади аварійно-відновлювальних робіт КП “Харківводоканал” за минулий тиждень усунули 73 аварійні ситуації на водоводах. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію комунального підприємства.
Також працівники КП упорядкували 72 оглядові колодязі із заміною запірно-регулюючої арматури та відремонтували 20 водорозбірних колонок.
На компідприємстві розповіли, що інтенсивними темпами ведуться відновлювальні заходи й у Холодногірському районі. Там вчора ремонтники усунули дві аварійні ситуації у провулку Клочківському та на вулиці Полтавський Шлях.
Начальник районної служби Олександр Сірко пояснив, що у першому випадку аварійна ситуація сталася на магістралі діаметром 100 мм. Спеціалісти оперативно ліквідували аварію. “А ось на вулиці Полтавський Шлях капітально відремонтували ввід у будинок. Після завершення робіт території упорядкували”, - уточнив начальник районної служби.
Так у “Харківводоканалі” розповіли, що спеціалісти лабораторії санітарно-епідеміологічного контролю щоденно проводять дослідження якості води. “Фахівці підтверджують, що якість водопровідної води, яка подається до будинків харків'ян, відповідає всім санітарно-гігієнічним нормам”, - наголосили на компідприємстві.
Також до споживачів звернулися з проханням докладніше повідомляти про виток води, вказуючи місце самої точки витоку, точну адресу, надавати номер телефону заявника для уточнення. Це зекономить час ремонтних бригад.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові реконструюють важливе обладнання. Що зміниться для споживачів, читайте за посиланням.