Харківобленерго рекомендує харків'янам звертатися до відповідних комунальних установ у разі відсутності світла, адже не у всіх аварійних ситуаціях обленерго зможе допомогти
У Харківському обленерго опублікували лікнеп, покликаний роз'яснити громадянам, що не в усіх проблемах з електроенергією винувате "Харківобленерго". Відповідну довідку установа оприлюднила у своєму Facebook.
У АТ "Харківобленерго" розповіли, що їхньою власністю є кабельні та повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинків, а все останнє - не їхня відповідальність.
"Електромережі всередині будинку – це власність управителя житлового будинку. Це може бути приватна, комунальна власність або ОСББ. Проводка всередині квартири чи приватного будинку – відповідальність власника житла, а за вуличне освітлення відповідають місцеві комунальники, у Харкові це комунальне підприємство “Міськсвітло", - наголосили в обленерго.
У "Харківобленерго розповіли, куди слід звертатися у найпоширеніших випадках проблем з електроенергією.
Якщо немає світла у квартирі
Слід звернутися о комунальних служб, голови ОСББ або ж викликати приватного електрика. Перед цим необхідно перевірити квартирні автомати / запобіжники. Якщо при включених запобіжниках світло не з’явилося, необхідно звернутися до управителя житлового будинку, який відповідає за внутрішньобудинкові електричні мережі. Якщо ваш будинок – у комунальній власності, треба зателефонувати до Харківської міської диспетчерської служби 1562 або перевірити інформацію про відключення у чат-боті Kharkiv1562 в Telegram.
Якщо немає світла в під'їзді
Перевірити, чи є електрика на сходовій клітці, у сусідів верхніх і нижніх поверхів. Якщо ні - то потрібно також звертатися до комунальних служб або голови ОСББ.
Якщо немає світла у цілому будинку
Слід звертатися до комунальних служб або голови ОСББ. Представник управителя житлового будинку перевіряє причини відсутності електропостачання і, якщо електроенергія не надходить до щитової будинку, повідомляє про це АТ "Харківобленерго".
Якщо немає вуличного освітлення
Необхідно телефонувати до КП “Міськсвітло”: (057) 700-50-37.
Якщо без електроенергії кілька будинків
Лише у цьому випадку слід телефонувати до АТ “Харківобленерго” за телефонами: (057 34-24-413, (067) 23-40-413, (063) 05-40-413, (050) 05-40-413.
Нагадаємо, раніше "Коментарі" повідомляли, що через підключення нової водовідної магістралі "Харківводоканал" обмежив водопостачання у декількох будинках у двох районах міста.