Стало відомо з яких питань телефонують на гарячу лінію харківські ветерани - статистика

Харківські ветерани серед лідерів за зверненнями по допомогу в Україні

Ветерани з Харківської області потрапили до трійки лідерів за зверненнями на новостворену телефонну лінію для консультацій та допомоги учасникам бойових дій. Про те, з якими питаннями звертаються харків'яни до контакт-центру розповіли у пресслужбі Харківської ОДА.

Основні питання, які задають консультантам - це проблеми у сфері соціального захисту, медичної допомоги та реабілітації, пільг, санаторно-курортного оздоровлення. Також ща телефоном гарячої лінії звертаються по правову та психологічну допомогу.

Окрім самих ветеранів до спеціалістів телефонують їхні родичі, а також члени сімей загиблих.

Гаряча лінія "15-45" є загальноукраїнською, але переважне число звернень складають люди, що мешкають у Києві, Дніпропетровську та Харкові.

Так, за 4 місяці з моменту початку її роботи було надано 4 830 консультацій та пояснень з приводу виділення земельної ділянки, пільг, отримання соціальної допомоги, надання статусу члена родини загиблого . Також було оформлено 4 331 звернення до різних органів владі від громадян для вирішення питань у сферах комунальних послуг, медичної сфери, роботи органів юстиції, пенсійної сери та оплати праці.

Для довідки: гарячу "Ветеранську" лінію було створено Міністерством у справах ветеранів у квітні. Зателефонувати туди для консультації чи отримання допомоги можна за номером 15-45 та натиснути "9". Поспілкуватися з оператором можна у робочий час з 8:00 до 20:00, також цілодобово працює чат-бот, який має відповіді на найбільш розповсюджені питання.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали про те, що Харків увійшов до переліку регіонів, де місцеві жителі більше за  всіх в Україні заробляють онлайн. Абсолютним лідером Харківська область стала із заробітків через інтернет у сферах IT та онлайн-освіти.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися