Харківський завод розробляє плазмовий двигун для супутників Ілона Маска

Такі двигуни завод спільно з ХАІ розробив "з нуля" і має поставити замовнику їх кілька десятків

Харківський машинобудівний завод FED готує до поставки плазмові двигуни для супутників. Про це розповіли представники заводу на промисловому форумі Kharkiv PROM Days.

За їхніми словами, двигуни розроблені з нуля разом із Харківським авіаційним інститутом. Ім'я замовника не розголошують, проте натякають на плани Ілона Маска із запуску у найближчі роки 12 тисяч супутників.

"Кожен супутник має від 4 до 6 йоно-плазмових двигуни різної потужності. Тому ви можете собі уявити, якім є об'єм ринку. І це лише тільки Ілон Маск", - розповів голова правління FED.

Таких двигунів, за контрактом, FED має поставити кілька десятків.

"Стаціонарний плазмовий двигун призначений для управління орієнтацією та положенням на орбіті штучних супутників Землі,  а також в якості головного тягового двигуна космічних апаратів", - розповідають розробники.

На харківській виставці-форумі Kharkiv PROM Days різні заводи та промислові виробництва презентують свою продукцію. У заході беруть участь іноземні підприємці та представники іноземних громадських організацій і влади. На виставці працюють 17 тематичних розділів, серед яких: електроніка, енергетика, в тому числі, альтернативна, машинобудування. Метою форуму організатори називають налаштування комунікації між підприємствами для розширення збуту та розуміння технологічних можливостей підприємств, а також презентації підприємствами своїх можливостей або нових видів виробництв вітчизняним або іноземним замовникам приватного та державного сектору.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали про те, що Африка хоче придбати у Харківського авіаційного заводу невеликі навчальні двомісні літаки та використовувати їх у якості "повітряного таксі".



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися