У Харкові фірма агента ФСБ змінила назву та знову виграла державний тендер на 18,3 мільйони гривень
Це вже друга фірма бізнесмена-втікача, яка змінює назву, аби вигравати державні тендери і розкрадати кошти
Комунальне підприємство "Комплекс з вивозу побутових відходів" провів тендер та найняв підрядну організацію ТОВ "Астільда-В" для певних видів прибирання у місті. Про це розповіли у Харківському антикорупційному центрі з посиланням на сайт державних закупівель "Прозорро".
Договір укладено на 18,3 млн гривень, у переліку робіт значиться збирання бросового сміття, замітання навколо урн, випорожнення урн та заміна пакету для сміття.
Фактично - "Астільда-В" є перейменованою організацією ТОВ "Системи прогресивної очистки", яка протягом тривалого часу незмінно вигравала тендери у міськради.
Так, ТОВ "Астільда-В" використовує тих самих співробітників і техніку, що й "Системи прогресивної очистки".
"Зокрема, міні-навантажувачі Avant, які були у власності ТОВ "Системи прогресивної очистки", зараз вказані як власність ТОВ "Астільда-В", - повідомляють у антикорупційному центрі.
"Астільда-В" записана на Людмилу Кошову, а її родич Олег Кошовий у соцмережах є другом більшості співробітників ТОВ "СПО" та компанії "Ваго-Рев". Обидві фірми відносять до сфери впливу колишнього депутату харківської міськради та агента ФСБ Максима Мусєєва.
Раніше обідві фірми стали учасниками гучного скандалу, коли з "Ваго-Рев" уклав угоду Харківський метрополітен, запропонувавши вартість угоди на 0,2% нижчою від закупівельної вартості. Фірму звинуватили в отриманні коштів за фіктивні ремонти вагонів Харківського метро.
Одразу після цього замість "Ваго-Рев" зареєстрували нову фірму "Домір", на якій працюють ті самі працівники, що й у "Ваго-Рев".
Кінцевого бенефіціара цих фірм Максима Мусаєва розшукували за збір та передачу державної таємниці російським кураторам, затримати його не вдалося, бо він втік до Росії.
Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали, що Харківська обласна адміністрація вже два роки відтягує підписання договору з фірмою з міжміських перевезень, яка виграла конкурс ще влітку 2019 року і весь цей час працює без відповідної угоди.