У Харкові автобусним перевізникам нема чим платити зарплати - усе через "пільговиків"

В автобусах кількість пільгових пасажирів відносно платних за останній рік збільшилася у 3 рази

Всього у транспортній схемі Харкова передбачено 153 маршрути, з них на сьогодні працює лише 100. Про це повідомляє KharkivTimes з посиланням на засідання постійної комісії Харківської міськради з питань транспорту та зв'язку.

Директор департаменту інфраструктури Сергій Дульфан розповів, що на міських маршрутах має працювати 830 автобусів, проте виходить на маршрути лише 539.

В умовах карантину об'єми перевезень скоротилися вдвічі, відповідно скоротилися і доходи підприємств.

"На сьогодні вже нема чим платити зарплату, у підприємства борг 800 тисяч гривень, його перекрити вже немає чим. Якщо паливо подорожчає ще на гривню - просто не зможу витягнути. Зробити ремонт чи купити нові автобуси - це взагалі нереально за ті гроші, які ми заробляємо", - жаліється один з перевізників.

За словами перевізників, однією з серйозних проблем є те, що у місті немає водіїв, оскільки багато людей виїжджають за кордон на заробітки.

Ще одна гостра причина скрутної ситуації - збільшення серед пасажирів пільгового контингенту. Зараз їхня кількість складає 40% від усього пасажиропотоку. На думку власників транспортних компаній, це пов'язано зі зменшенням кількості людей, які щоденно їздять на роботу і додому. Також на кількість пасажирів впливає "карантинна" вимога обмежувати заповненість салону сидячими місцями.

Перевізники розповідають, що із введенням е-тікетів на електротранспорт, пільговики отримали 50 безкоштовних поїздок, які вони економлять, а натомість їздять на автобусах, де кількість поїздок не враховується.

Цю проблему могли б вирішити валідатори. За словами перевізників, вони зверталися до влади з проханням видати валідатори на автобуси. Проте директор департаменту інфраструктури Сергій Дульфан стверджує, що перевізники самі відмовилися від встановлення валідаторів, адже умовою було те, що вони враховуватимуть не лише пільговиків, але й платних пасажирів.

Без валідаторів неможливо врахувати кількість пільговиків, які скористалися безоплатним проїздом, тому неможливо отримати і компенсацію у держави. Раніше цю проблему вирішували через статистику, яка розраховувала коефіцієнт відношення платних пасажирів до пільговиків. Але останні 6-7 років, такі дані перестали надавати.

"Ми зайшли в глухий кут. Самостійно перевізники цю проблему вирішити не зможуть", - заявив один з представників транспортних компаній.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали, що харків'яни подали петицію про запровадження нового тролейбусного маршруту. Місцеві пропонують відправити тролейбус від Салтівки до центру міста.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися