На Харківщині працівники "Укрзалізниці" 4 роки не ходять у відпустки, а гроші віддають керівництву
Фіктивні лікарняні, "мертві душі" на робочому місці - ще одні складові злочинної оборудки на "Південній залізниці"
Слобідська окружна прокуратура міста Харків розкрила схему викрадення державних коштів керівництвом та працівниками "Південної залізниці" у Куп'янському районі Харківської області. Про це повідомили у пресслужбі Харківської обласної прокуратури.
Починаючи з 2017 року працівники регіональної філії "Укрзалізниці" офіційно не брали відпустки за свій рахунок. Посадові особи підрозділу самі пропонували підлеглим не оформлювати ці відпустки, аби не втрачати гроші, які за ці дні можуть бути нараховані, як за робочі.
У табелях обліку робочого часу керівники проставляли позначки щодо відсутнього працівника, немов би він є на робочому місця протягом встановленого номенклатурою робочого часу. У разі неможливості проставити відповідні позначки у табелі, посадовці вдавалися до оформлення "липових" лікарняних листків.
Зарплату, зароблену за такі "фіктивні" робочі дні працівники мали ділити зі своєю "кришею", себто - керівництвом.
В СБУ порахували, що за весь період дії злочинної оборудки зловмисники збагатилися приблизно на 1 мільйон гривень. Відповідно на цю суму були завдані збитки державі.
СБУ провели обшуки у семи підрозділах "Південної залізниці", всюди були вилучені документи: табелі обліку робочого часу, відомості з нарахування зарплати, лікарняні та інші речові докази.
Незабаром підозрюваним в організації та участі в оборудці службовим особам буде повідомлено про підозру.
Зловмисникам інкримінують обвинувачення у заволодінні майна групою осіб шляхом зловживання службовим положенням за попередньою змовою - частина 3 статті 191 ККУ, яка передбачає позбавлення чи обмеження волі на строк від 3 до 8 років із забороною обіймати певні посади на три роки.
Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали про те, що харківська комунальна служба, яка займається озелененням міста та доглядом за деревами та чагарниками орендувала будівельні вагончики у 4 рази дорожче від їх ринкової вартості.