Стало відомо, скільки витратив глава ХОДА на рекламу під час передвиборчої кампанії (інфографіка)

Чинний губернатор Харківської області увійшов в український ТОП-5 по купленої реклами в соціальних мережах

Глава ХОДА Олексій Кучер витратив майже $25 тисяч (~704 тис. грн) на рекламу в соціальних мережах під час своєї передвиборчої кампанії на пост мера Харкова. Про це сказано в дослідженні руху "Чесно".

Працівники громадської організації проаналізували рекламу з особистих сторінок кандидатів. На перше місце потрапила кандидат від "Слуги народу" на пост мера Києва Ірина Верещук, у якої пішло на просування себе $68,9 тис. (~1,94 млн грн). На друге місце з величезним відривом потрапив претендент на пост львівського мера Ігор Васюник. Самовисуванець витратив $26,6 тис. (~749 тис. грн). На третьому місці Віталій Кличко з $26,4 тис. (~743 тис. грн). Олексій Кучер потрапив на четверте місце серед лідерів. Його розтрати склали $24,7 тис. (~696 тис. грн).

За декларацією, яку Кучер подавав в травні, його фінансові активи становлять $84 тис. (~2,4 млн грн). Ще $200 тис. (~5,6 млн грн) володіє його дружина. За весь минулий рік глава обладміністрації заробив 157 тисяч гривень. На виборах мера він потрапив на третє місце після Геннадія Кернеса та Олександра Фельдмана.

Як повідомляли "Харків. Коментарі "раніше, Харківський окружний адміністративний суд частково задовольнив позов кандидата в депутати Харківської міської ради Олексія Ваца про скасування протоколу міської ТВК результатами виборів до міськради. Однак, на цей час рішення ще не набрало чинності. Суд оголосив його пізно ввечері 17 листопада.





Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися