Претенденти на крісло мера у Харкові витратили сотні тисяч на рекламу у соцмережах

Скільки грошей витратили претенденти на крісло мера Харкова

У Харкові кандидати на крісло мера витратили сотні тисяч гривень на свою передвиборчу агітацію. Відповідні дані опублікували представники громадянської мережі "Опора".

Костянтин Немічов з 25 вересня по 29 жовтня витратив 9898 дол. (майже 258 тис. грн) на трансляцію агітаційних повідомлень із власної офіційної сторінки у Facebook та 2947 дол. (майже 77 тис. грн) на дострокову агітацію до 25 вересня.

Ігор Терехов заявляв у своєму остаточному фінансовому звіті, що витратив на агітаційну кампанію в інтернеті понад 316 тис. грн, а на Facebook лише 100 тисяч. При цьому новий мер витратив дуже багато грошей на дострокову агітацію – 27 981 дол. (понад 730 тис. грн).

Михайло Добкін, за даними "Опори", витратив за агітаційний період 6100 дол. (майже 159 тис. грн). А з початку літа на дострокову агітацію 24 604 дол. (понад 642 тис. грн).

Аліна Мустафаєва з 2 по 29 жовтня витратила на агітацію зі своєї сторінки у Facebook 4471 дол. (близько 117 тис. грн). А на дострокову агітацію цілих 14 280 дол. (майже 373 тис. грн).

У сумі, виходячи з даних "Опори", за основними кандидатами вишикувався наступний рейтинг:

1. Ігор Терехов (824 тис. грн);

2. Михайло Добкін (801 тис. грн);

3. Аліна Мустафаєва (490 тис. грн);

4. Костянтин Немічов (335 тис. грн).

Нагадаємо, у Харкові 31 жовтня відбулися вибори міського голови, у яких переміг Ігор Терехов. Політичний експерт Олена Броницька розповіла виданню "Коментарі", що спричинило саме такий результат і завдяки чому Терехову вдалося перемогти в один тур.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися