На які інноваційні проекти витрачає міськрада гроші харків'ян та де у Харкові отримати 7 гривень за букву

Харківська міськрада дає елітну рекламу для проведення круглих столів для бізнесменів, а рахунки сплачують харків'яни

У Харківській міськраді є підрозділ, який займається інноваціями, розвитком, іміджем, грантами та різноманітними проектами, які віддають на аутсорс. Його назва - Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів, керує ним Вікторія Грецька-Миргородська. Про те, які замовлення за державний кошт робить ця структура, досліджували у Харківському антикорупційному центрі.

З останніх тендерів, які оголосило Управління, - організація "Open grant school" та круглий стіл з бізнесменами. Про них є інформація на сайті публічних закупівель "Прозорро". Все б нічого, але в обох тендерах приймала участь одна й та сама фірма "Лабораторія креативних подій 3.0", яка має у своєму послужному більше двох сотень договорів про надання послуг, і лише один з них - не від Управління іноваційного розвитку. Один з цих тендерів вона виграла, а в інший втрутився Держаудит, оскільки суперник на аукціоні запропонував суму на 10 тисяч гривень меншу, тому у порушення правил оголосити переможцем "Лабораторію" не вдалося.

Ще один цікавий факт - засновником фірми, яка так часто і плідно співпрацює з мерією є чоловік Вікторії Грецької-Миргородської - Станіслав Миргородський.

"Лабораторію креативних подій 3.0" із таким поважним досвідом можна чесно назвати "партнером" Харківської міськради та самого Харкова. От тільки прайс, який компанія пропонує державному органу свідчить про інше. Так, для написання прес-релізу на вже згаданий проект "Open grant school" вони просять 3000 гривень за 500 символів. Вартість однієї букви у такому прес-релізі - 6 гривень. Для довідки - цей проект проводиться безкоштовно для членів громадських організацій та активістів, де їх навчають просити гранти на свої проекти.

У іншому тендерному оголошенні ситуація ще цікавіша, там планують провести круглий стіл з бізнесменами. Анонс для цієї події оцінюють дорожче - у 3500 гривень в цілому та 7 гривень за букву.

До кожної з цих подій, лише у частині "просування", додається реклама у соцмережах, адміністрування сторінки у Facebook та створення відеороликів, кожен з цих пунктів також вартує окремих коштів.

Наприклад, повна вартість проведення "Open grant school" у цьому році складає 370 тисяч гривень. Проект проводитиметься вже вп'яте. Однак кожного року для нього створюють нову сторінку у Facebook і наново за неї сплачують. Усі старі сторінки продовжують існувати у соцмережі у неактивному стані. На одній такій сторінці останній запис, наприклад, датований 3 червня минулого року. Втім, усі інші сторінки взагалі є приватними, і доступ туди платникам податків - спонсорам проекту - закритий.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" розповідали про те, що міську поліклініку виставили на аукціон за борги приватної фірми. Зараз власником будівлі є "Укргазбанк".





Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися