Харківський метрополітен отримав більше чотирьох мільйонів за рекламу в підземці

Комунальники, які відповідають за рекламу отримали лише 154 тис. грн прибутку

У 2019 році харківське комунальне підприємство "Підземне місто" отримало 54,22 млн грн доходу. Однак комунальники, які відповідають за рекламу в метро, за рік отримали лише 154 тис. грн прибутку. Про це розповіли у громадській організації "Харківський антикорупційний центр".

Антикорупціонери відзначили, що при цьому прибуток підприємства, яке займається здачею в оренду кіосків та рекламних площин у переходах метрополітену, склала лише 154 тис. грн.

У ХАЦ підкреслили, що від основної діяльності – надання майна в оренду - підприємство отримало 46 млн грн, що менше розрахованої собівартості, тобто надання кіосків в оренду в метро фактично за документами є збитковим для міського бюджету.

Варто зазначити, що дохід підприємства від реклами склав 4,17 млн грн.

За офіційними даними, на балансі КП "Підземне місто" знаходиться 773 кіоска. У середньому офіційно підприємство здає в оренду кіоски по 5 тис. грн в місяць, однак на сайті оголошень вказана ціна від 7 до 20 тис. грн на місяць.

Раніше портал "Коментарі. Харків" повідомляв, що сьогодні, 20 березня, міська влада Харкова направила звернення до Прем'єр-міністра України з проханням відновити роботу метро при організації обмеженого пропуску пасажирів.






Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися