Щось пішло не так: голова Харківської ОДА дезінформував населення
Голова ХОДА потрапив у конфуз з «гарячою лінією» STOP COVID-19
Незлагодженість комунікацій між співробітниками Харківської обласної державної адміністрації призвела до дезінформації населення щодо роботи "гарячої лінії" з питань коронавірусу на Харківщині, повідомляє "Вечерний Харьков".
Так, повідомляється, що у п’ятницю, 3 квітня на своєму офіційному телеграм-каналі Олексій Кучер анонсував запуск в регіоні волонтерської "гарячої лінії" STOP COVID-19, підкресливши цілодобовий режим її роботи. Однак, як виявилося, служба працює з 9:00 до 18:00.
Відповідно ЗМІ також повідомили про неправильні години роботи "гарячої лінії". Як наслідок, мешканці Харківщини телефонуючи за вказаним номером, потрапляли не на "гарячу лінію" STOP COVID-19, а в службу порятунку, на яку після 18.00 автоматично перемикають всі дзвінки.
Після втручання блогерів, в команді губернатора спробували виправити помилку, додавши в пост глави області коректний час роботи лінії, проте в ЗМІ все також залишилася інформація про цілодобову роботу волонтерської лінії.
Раніше "Коментарі. Харків" писали, що станом на 21:00 п’ятниці, 3 квітня, в Харківській області зареєстрували 32 підозри на коронавірус COVID-19. 30 очікують на підтвердження, 1 випадок підтверджений, 1 спростований. За останню добу з’явилося 10 нових підозр.