Що варто знати, щоб не стати жертвою телефонних шахраїв

Найбільш кмітливі можуть використовувати технологію спуфінгу для підміни номера телефону

Кіберполіція застерігає від телефонних шахраїв, які видають себе за співробітників банку. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію поліції Харківської області.

У поліції розповіли про основні способи омани українців. Телефонуючи до потенційної жертви вони говорять: 

  • “вашу карту заблоковано”, 

  • “з вашого рахунку підозріла транзакція”,

  • “ми здійснюємо перевірку клієнтів”,

  • “нові правила під час воєнного стану”

Це робиться для того, щоб отримати доступ до банківських даних громадян. Найбільш кмітливі можуть використовувати технологію спуфінгу для підміни номера телефону. Співбесідником може бути будь-хто, навіть, окупант, а на екрані телефона буде відображатися український номер банку, пенсійного фонду, податкової, поліції тощо.

У поліції застерегли, ким би не представився співбесідник, і щоб не говорив, не можна повідомляти дані своєї банківської картки, особливо:

  • CVV,

  • термін дії картки,

  • одноразові паролі з SMS,

  • дані для авторизації в онлайн-банкінгу.

“Якщо ви стали жертвою телефонного шахрайства, подайте звернення на сайті кіберполіції (https://ticket.cyberpolice.gov.ua/) або зверніться до найближчого відділення поліції”, - наголосили в поліції Харківської області.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що в Ізюмському районі слідчі заочно повідомили про підозру "народним поліцейським". Зловмисники добровільно співпрацювали з окупантами. Про підозру оголосили трьом особам - 31-річній жінці, 31 та 27-річним місцевим мешканцям. У поліції повідомили, що зловмисники працювали у незаконному правоохоронному органі "народної поліції" смт Борова під час тимчасової окупації регіону.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися