Карантин в Харкові: в міськраді розповіли, як та які послуги харків’яни можуть отримати дистанційно
Послуги надають онлайн, телефоном та поштою
В міській раді Харкова розповіли, які послуги та яким чином можна отримати дистанційно під час карантину, який оголосили в місті через загрозу розповсюдження коронавірусу. Про це повідомляє прес-служба міської ради Харкова, передають "Коментарі. Харків".
В міськраді повідомляють, що харків'янам доступна в дистанційному режимі ціла низка послуг, навіть особистий прийом громадян. Кажуть, що це допоможе убезпечити здоров'я жителів міста в умовах карантина.
Так, самостійно городяни можуть отримати довідку з Реєстру територіальної громади онлайн про зареєстрованих за відповідною адресою осіб.
Результати послуги є-Малятко пропонують отримати у вигляді довідки про реєстрацію місця проживання, яку можуть надіслати на електронну пошту, Viber або в конверті за адресою реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Крім того, довідку можна отримати в особистому кабінеті користувача на "Порталі електронних сервісів міста Харкова".
Письмові звернення в канцелярію Департаменту реєстрації міськради рекомендують відправляти електронною поштою на адресу: [email protected]. Звернення пропонують відсканувати або поставити на них електронний цифровий підпис.
Крім того, в дистанційному режимі здійснюватимуть: зняття з реєстрації місця проживання за свідоцтвом про смерть і за рішенням суду, актуалізацію інформації в Реєстрі територіальної громади за заявою-анкетою, консультації співробітниками відділу реєстрації.
Для отримання цих послуг необхідно звертатися телефоном на "гарячу лінію" Департаменту реєстрації: 0-800-304-304. У разі необхідності направити фото документів можна в Viber на номер (063) 837-89-16.
Онлайн та в телефонному режимі також проводитимуть і особистий прийом громадян.
Фото: noalone
Раніше "Коментарі. Харків" писали, що медики швидкої та патрульна поліція закликають харків’ян не виходити з дому на час карантину.