Харківводоканал повідомляє, що несвоєчасна оплата може негативно позначитися на якості послуг
В Харкові споживачів просять сплатити за послуги водопостачання та водовідведення. Про це повідомляє прес-служба КП "Харківводоканал", передають "Коментарі. Харків".
На підприємстві кажуть, що оплата безпосередньо впливає на діяльність КП. Так, недоотримання коштів, або несвоєчасна оплата за послуги може порушити нормальний режим роботи підприємства, негативно позначитися на якості послуг, і навіть мати для споживачів-боржників негативні наслідки.
Станом на кінець лютого заборгованість населення за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення становить понад 530 мільйонів гривень. В березні - близько 29 мільйонів гривень.
На підприємстві також просять харків’ян в умовах карантину сплачувати за послуги онлайн.
"Під час карантину залишайтеся вдома і пам'ятайте, що банківськими послугами можна скористатися дистанційно. Подбайте про себе і про літніх людей, допоможіть їм оплатити комунальні послуги онлайн", - йдеться у повідомленні.
За всіма питаннями можна звертатися за телефонами сall-центру: (057) 707-57-57 та (057) 757-82-80, які працюють щодня, крім неділі, з 8:00 до 21:00. А також за додатковим телефонами районних абонентських відділень підприємства, які вказані на офіційному сайті.
Раніше "Коментарі. Харків" писали, що у четвер, 2 квітня, на Харківщині запрацювала волонтерська "гаряча лінія" з питань COVID-19. Волонтери відповідатимуть на будь-які питання щодо симптомів захворювання, алгоритму дій, епідситуації в області тощо.